تراکتور کهکشانی ۱ نفت آبادان ۲ / صنعت نفت آبادان به اولین پیروزی دست یافت
تراکتور کهکشانی ۱ نفت آبادان ۲ / صنعت نفت آبادان به اولین پیروزی دست یافت

تیم تراکتورسازی تبریز  در برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. به گزارش قلم پرس، تیم فوتبال تراکتورسازی کهکشانی در مقابل تیم صنعت نفت آبادان که در چندین بازی خود به پیروزی نرسیده بود شکست خورد تا اولینن پیروزی برای صنعت نفت آبادان در طی بازی ها ثبت شود. دقیقه ۱۷ […]

تیم تراکتورسازی تبریز  در برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

به گزارش قلم پرس، تیم فوتبال تراکتورسازی کهکشانی در مقابل تیم صنعت نفت آبادان که در چندین بازی خود به پیروزی نرسیده بود شکست خورد تا اولینن پیروزی برای صنعت نفت آبادان در طی بازی ها ثبت شود.

دقیقه ۱۷ ارسال ساکی از جناح راست زمین را محمد طیبی قبل از رسیدن به جبیره برگشت داد که در ادامه طالب ریکانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت پای چپ دروازه فروزان را باز کرد. سپس در دقیقه ۷۴ حرکت تکنیکی و پاس در عمق تماشایی  با بیرون پا دژاگه را آنتونی استوکس، مهاجم تعویضی و بهترین گلزن تراکتور با شوت زمینی وارد دروازه صنعت نفت کرد تا گل تساوی را به نام خود ثبت کند.

پس از ن در دقیقه ۷۶ ریکانی با عوض کردن پا دو مدافع تراکتورسازی را جای گذاشت و با پای راست شوت‌زنی کرد که فروزان دفع توپ انجام داد ولی در ادامه میلاد جهانی از راه رسید و با ضربه سر به مقابل دروازه پاس داد تا رضا جبیره به راحتی گل دوم صنعت نفت را به ثمر رساند.