تراکتور نائب قهرمان لیگ برتر جوانان شد
تراکتور نائب قهرمان لیگ برتر جوانان شد

تراکتور در بازی برگشت لیگ برتر جوانان با نتیجه دو بر صفر بازی را به سپاهان واگذار کرد و از رسیدن به مقام قهرمانی بازماند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، دیدار برگشت فینال مسابقات لیگ برتر جوانان کشور مابین تراکتور و سپاهان، امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت)، ساعت ۱۶ در استادیوم شهید توانا (شهرداری تبریز) برگزار […]



تراکتور در بازی برگشت لیگ برتر جوانان با نتیجه دو بر صفر بازی را به سپاهان واگذار کرد و از رسیدن به مقام قهرمانی بازماند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، دیدار برگشت فینال مسابقات لیگ برتر جوانان کشور مابین تراکتور و سپاهان، امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت)، ساعت ۱۶ در استادیوم شهید توانا (شهرداری تبریز) برگزار شد.

تراکتور در این دیدار با ترکیب مهدی جعفری، آرمین عابدی، رضا بحرین(ابوالفضل زارعی)، فرزاد عظیمی، مهدی فرج‌پور، محمد اصلانی، مهدی عموزاده، آرمان احمدنژاد(علی اسکندری)، پیمان افشاری مهر، ارسلان نیک فال و ابوالفضل سلمانی بازی کرد.

سپاهان در این بازی به دو گل دست یافت و در ادامه تلاش شاگردان احمدزاده برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود تا این دیدار در مجموع رفت و برگشت با نتیجه چهار بر یک به نفع سپاهان خاتمه یابد.

سپاهان قهرمان لیگ برتر جوانان شد و تراکتور نیز به مقام نائب قهرمانی این مسابقات نائل آمد.

میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه، محمد نصیری معاون فرهنگی باشگاه، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم و کاظم محمودی مدیر تیم بزرگسالان تراکتور این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

هواداران تراکتور استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده بودند و در طول بازی مدام تیم محبوبشان را تشویق کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷