تراکتور باز هم مقابل پدیده مشهد مغلوب شد
تراکتور باز هم مقابل پدیده مشهد مغلوب شد

تیم تراکتورسازی تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده مشهد مغلوب شد. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، عصر امروز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پدیده مشهد بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان […]

تیم تراکتورسازی تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده مشهد مغلوب شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، عصر امروز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پدیده مشهد بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.

* نیمه اول بازی با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد و این تیم چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

* در دقیقه ۱۷ سانتر ایران‌پوریان و ضربه سر شریفی توپ را با اختلاف اندکی از دروازه میهمان روانه بیرون کرد.

* در دقیقه ۲۳ شریفی یک موقعیت عالی گلزنی را برای میزبان از دست داد.

* شجاع خلیل‌زاده نیز دو بار با ضربه سر شانس خود را برای گلزنی برای تیم تراکتورسازی امتحان کرد که در این امر موفق نبود تا نیمه اول بدون گل به اتمام رسد.

* در نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ به دلیل بارش شدید برف و کولاک بازی به مدت ۲۵ دقیقه قطع شد؛ در آغاز مجدد بازی تیم میهمان از موقعیت به دست آمده و زمین لغزنده استفاده کرده و در دقیقه ۵۵ توسط محسن یوسفی از نقطه پنالتی به گل دست یافتند.

* ۱۰ دقیقه بعد تیم تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد ایران‌پوریان موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند. برخورد توپ با دست مدافع تیم پدیده علت این پنالتی بود.

* تیم تراکتورسازی که به دنبال زدن گل دوم بود، برای دومین بار دروازه‌اش گشوده شد.

* در دقیقه ۷۴ معین عباسیان موفق شد توپ سانتر شده روی دروازه تراکتورسازی را با یک ضربه سر دقیق و محکم به گل دوم پدیده تبدیل کند.

* تلاش تیم تراکتورسازی در دقایق باقیمانده ثمری نداشت و این تیم در پنجمین بازی خود برابر پدیده متحمل پنجمین شکست متوالی خود شد.

* در این بازی تراکتورسازی برای تیم تراکتورسازی محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، شاهین ثاقبی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، آلویس نانگ، مهدی کیانی، سعید آقایی، مهدی شریفی به هدایت امیر قلعه نویی به میدان رفته بودند.

* قضاوت این بازی برعهده سیدحسین زرگر بود و کمک‌های وی نیز آرمان اسعدی و علی دودانگه بودند.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی با ۲۷ امتیاز در رده هفتم و پدیده با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفتند و تغییر در رتبه‌های این دو تیم در جدول رده‌بندی به وجود نیامد.

* این اولین شکست تیم تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر این فصل فوتبال کشور بود.