تدوین نظام‌نامه فنی و اجرایی در شهرداری تبریز کلید خورد
تدوین نظام‌نامه فنی و اجرایی در شهرداری تبریز کلید خورد

به گزارش قلم پرس، یعقوب نامی اظهار کرد: تدوین نظام فنی و اجرایی چنانکه در شهرداری تبریز  انجام شود، می‌تواند اثربخشی فعالیت‌های عمرانی را ارتقا داده و روند کار را تسریع دهد. وی افزود: نظام‌نامه  فنی و اجرایی یک فضای مشارکت برای ذی‌نفعان مختلف است تا نیازهای مختلف در حوزه‌های عمرانی  را رفع کنند. نامی با […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب نامی اظهار کرد: تدوین نظام فنی و اجرایی چنانکه در شهرداری تبریز  انجام شود، می‌تواند اثربخشی فعالیت‌های عمرانی را ارتقا داده و روند کار را تسریع دهد.

وی افزود: نظام‌نامه  فنی و اجرایی یک فضای مشارکت برای ذی‌نفعان مختلف است تا نیازهای مختلف در حوزه‌های عمرانی  را رفع کنند.

نامی با تشریح اهداف نظام فنی و اجرایی شهرداری تبریز گفت:  اهداف نظام‌نامه فنی و اجرایی شامل مدیریت هزینه و بهینه‌سازی اقتصادی، ارتقای کیفیت طرح‌ها از دوره پدیدآوری تا پایان دوره بهره‌برداری، مدیریت زمان در فرایند طراحی و اجرای طرح‌ها، همسان‌سازی، هماهنگ‌سازی، ارزشیابی طرح‌ها و ضوابط و معیارهای فنی به لحاظ اثربخشی و بهره‌وری آنها در دوره عمر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با همت همه ذی‌نفعان این نظام‌نامه و اجرای کامل و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در آن، بیش از پیش شاهد ترقی و شکوفایی شهر تبریز در ابعاد مختلف توسعه به خصوص در حوزه عمران و آبادانی باشیم.