تداوم عملیات خط‌کشی ترافیکی در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز
تداوم عملیات خط‌کشی ترافیکی در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات خط‌کشی ترافیکی در معابر تحت پوشش این منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی علی پور گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از معابر شهری، خط‌کشی ترافیکی در چند مسیر اصلی و فرعی سطح حوزه توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه به انجام […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات خط‌کشی ترافیکی در معابر تحت پوشش این منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی علی پور گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از معابر شهری، خط‌کشی ترافیکی در چند مسیر اصلی و فرعی سطح حوزه توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه به انجام رسید.
وی اجرای این عملیات در بلوار دکتر حسابی را از مهمترین مسیرهای عبوری شهروندان به جهت اتصال به اتوبان شهیدکسائی اعلام و اظهار کرد: انجام خط‌کشی شطرنجی چهارراه شهریار و خط‌کشی عابرپیاده برای تردد بدون حادثه عابران در بلوار دکترحسابی، از جمله مهمترین فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ محسوب می‌شود که به انجام رسیده است.
شهردار منطقه ۲ ادامه این فعالیت را خط‌کشی محوری در سطح حوزه این منطقه اعلام کرد و افزود: در چند معبر اصلی مربوط به شهرک‌های گلشهر و پرواز و همچنین خیابان ۳۵ متری سینا هم به صورت ممتد و منقطع، خط‌کشی محوری شده است.
علی پور همچنین از رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های سطح حوزه منطقه خبر داد و گفت: از شش سرعتکاه ضلع جنوبی، مسیر دروازه تهران که از مهمترین مسیرهای ورودی شهر تبریز به شمار می‌آید، در حدفاصل پل اتحاد ملی تا میدان استاد شهریار، سه سرعتکاه خط‌کشی دو جزئی شده و این فعالیت در بقیه سرعتکاه‌های این مسیر ادامه خواهد داشت.
وی همچنین رنگ‌آمیزی سرعتکاه خیابان سهند ائل گلی را هم از سایر اقدامات شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد که به اجرا درمی‌آید.

[ad_2]