تداوم توزیع کارتخوان‌های سیار بانکی به رانندگان تاکسی
تداوم توزیع کارتخوان‌های سیار بانکی به رانندگان تاکسی
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: در راستای رفاه حال مسافران و تاکسیرانان، کارتخوان‌های سیار بانکی بین رانندگان توزیع شد.

به گزارش قلم پرس، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: به دنبال تاکید شهردار محترم و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و هماهنگی‌های انجام‌گرفته با نهادهای بانکی، مسافران درون‌شهری در تبریز خواهند توانست با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار در اختیار رانندگان، از مزایای پرداخت کرایه سفر به‌صورت الکترونیکی برخوردار شوند.

وی افزود: با اجرای این طرح یکی از مشکلات بین رانندگان و مسافران که همان پول خُرد بود، رفع شده و به تدریج با توجه به حجم انبوه سفرهای درون‌شهری، گام کوچک در راستای حفظ سرمایه کشور برای تولید اسکناس جدید برداشته شد.

بشیریان، دیگر مزیت اجرای این طرح را پرداخت کرایه سفر به میزان مصوب دانسته و یادآور شد: این طرح خواهد توانست تنش‌های ناشی از پرداخت کرایه را کاهش داده و رضایتمندی عمومی را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز ابراز امیدواری کرد که رانندگان تاکسی همانند اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، در این طرح نیز همکاری و مشارکت حداکثری داشته باشند.

بشیریان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، رانندگان محترم برای دریافت کارتخوان سیار از تسهیلات بانکی با سود چهار درصد برخوردار شده و با حداقل‌ قیمت ممکن دستگاه مذکور را دریافت کنند.