تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان باید در اولویت والدین و مدیران مدارس قرار گیرد
تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان باید در اولویت والدین و مدیران مدارس قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان باید در اولویت والدین و مدیران مدارس قرار گیرد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم زنگ  آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: والدین موظف هستند تا با مدیران مدارس در ارتباط […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان باید در اولویت والدین و مدیران مدارس قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم زنگ  آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: والدین موظف هستند تا با مدیران مدارس در ارتباط باشند تا در راستای پیشرفت علمی و رعایت کردن مسائل اخلاقی دانش آموزان گام‌های موثری برداشته شود.
وی با بیان این‌که اصلی ترین وظیفه دانش آموزان تحصیل است، گفت: شما مسئولان آینده کشور هستید؛ از این رو باید به تحصیل اهمیت ویژه‌ای قائل شده و از سویی نیز مدیران تهذیب دانش آموزان را در اولویت قرار دهند.
وی با اشاره به ضرورت توجه والدین و مدیران مدارس به دانش آموزان، عنوان کرد: دانش آموزان دبیرستانی در مراحلی هستند که هرگونه تربیت شوند، همان گونه به بار می‌آیند، بنابراین توجه به مسائل دینی و اخلاقی آن‌ها باید در اولویت قرار گیرد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان این‌که تبلیغات هیچ کدام از واجبات الهی به اندازه نماز نیست، خاطرنشان کرد: در صورتی که دانش آموزان قبل از رسیدن به سن تکلیف نماز بخوانند، در هیچ مرحله‌ای از زندگی آن را ترک نخواهند کرد.
وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای دانش آموز و شهدای حادثه تروریستی اهواز، عنوان کرد:  حادثه دیروز باعث شد تا عده‌ای از مردم ایران مظلومانه به شهادت برسند.