تبریک دبیر کل جامعه اسلامی کارگران به رئیسی/ کارگران در ۲۸ خرداد مشت محکمی بر دهان دشمن زدند
تبریک دبیر کل جامعه اسلامی کارگران به رئیسی/ کارگران در ۲۸ خرداد مشت محکمی بر دهان دشمن زدند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد کرمی دبیر کل جامعه اسلامی کارگران در پیامی، پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)  بدینوسیله پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد کرمی دبیر کل جامعه اسلامی کارگران در پیامی، پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) 

بدینوسیله پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که بار دیگر با حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد رقم خورد، به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تبریک عرض نموده و همچنین به منتخب مردم حضرت آیت الله رئیسی که با پشتوانه رأی حداکثری مردم به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شدند تهنیت عرض مینمایم.

شایان ذکر است از جامعه کارگران خدوم و زحمتکش میهن عزیزمان ایران اسلامی تشکر میکنم که در طول عمر انقلاب اسلامی ایران در تمام مراحل با هر شرایطی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور داشته و در ۲۸ خرداد ماه بار دیگر با رأی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی در پای صندوق های رای زدند. 

از خداوند متعال برای همه شما عزیزان موفقیت و تندرستی مسئلت دارم.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/