تبریک حزب ندا به رئیسی/ دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است
تبریک حزب ندا به رئیسی/ دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان طی نامه‌ای سرگشاده پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و تاکید کرد: بی‌گمان از امروز دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است. ازاین‌رو حزب ندای ایرانیان موفقیت شما در جلب نظر اکثریت ملت عظیم‌الشأن […]

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان طی نامه‌ای سرگشاده پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و تاکید کرد: بی‌گمان از امروز دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است. ازاین‌رو حزب ندای ایرانیان موفقیت شما در جلب نظر اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را تبریک گفته آرزو دارد در تحقق برنامه‌ها، وعده‌ها و شعارها موفق و پیروز باشید. 

به گزارش فارس متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ 
حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
 
با سلام و تبریک ایام خجسته دهه کرامت و میلاد با خیروبرکت امام رئوف 
 
خوشحال و خرسندیم که بار دیگر و در بزنگاهی دیگر، ملت ایران با حضور در صحنه، از حق تعیین سرنوشت خود صیانت کرده و صلابت ایران اسلامی را با تأکید بر جمهوریت و فصل الخطاب بودن صندوق‌های رأی به نمایش گذاشت. 

در شرایطی که پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌ها پیش از برگزاری انتخابات، خبر از ناامیدی و حضور حداقلی مردم در انتخابات می‌داد، مشارکت نیمی از مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات عل‌رغم حجم بالای انتقاد‌ها و دلخوری ها نشان از آن دارد که شهروندان همچنان به تغییر از طریق صندوق‌های رأی امید بسته‌اند و این بار بهبود شرایط کشور، رفع مشکلات معیشتی و کاهش مفاسد اداری و اقتصادی را از رهگذر رأی به حضرت‌عالی جستجو می‌کنند. 

 بی‌گمان از امروز دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است. ازاین‌رو حزب ندای ایرانیان موفقیت شما در جلب نظر اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را تبریک گفته آرزو دارد در تحقق برنامه‌ها، وعده‌ها و شعارها موفق و پیروز باشید. 
امیدواریم دولت جدید قدر این سرمایه مردمی را دانسته و به ‌دور از خط‌کشی‌های سیاسی-جناحی و با عنایت به دیدگاه‌های منتقدان و کارشناسان، به دنبال گره‌گشایی از مشکلات بوده و زمینه‌های رشد و توسعه ایران عزیز را فراهم کند. حزب ندای ایرانیان نیز به عنوان حزبی برآمده از بطن جامعه با بدنه‌ای جوان آماده هر نوع کمک به دولت جنابعالی بوده و در چهار سال آینده، پیشنهاد‌ها، انتقادات و نکات سازنده خود را با شما در میان خواهد گذاشت. 

انتظار داریم دولت جدید ضمن بهره گرفتن از نقاط قوت دولت تدبیر و امید، نواقص قبلی را برطرف کرده و از تکرار اشتباهات گذشته در قوه مجریه جلوگیری کند. مردم ما امروز درگیر سخت‌ترین مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، حل مشکلات معیشتی مردمِ نجیبِ ایران، حل مسائل خارجی، تأمین مصالح مردم، پاسداشت حقوق شهروندی، حاکمیت قانون و تقویت فضای کنشگری سیاسی ـ اجتماعی اصلی‌ترین خواسته ما از رئیس‌جمهورِ منتخبِ مردم است. همچنین انتظار داریم مانند زمان حضور در قوه قضاییه در مسئولیت جدید نیز فضای آزادی بیان محترم شمرده شده، رسانه‌ها اختیار عمل کافی در اختیار داشته و آن‌چنان‌که در تبلیغات انتخاباتی اشاره فرمودید از گسترش ارتباطات و فضای شبکه‌های اجتماعی و تمامی حقوقِ حق ملت صیانت فرمایید. 

از خداوند منان توفیق حضرت‌عالی و همکارانتان را در فساد ستیزی، عدالت‌گستری، رفع دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم و خدمت صادقانه به مردم خواستاریم.
 
حزب ندای ایرانیان، ۳۱ خرداد ۱۴۰۰»

انتهای پیام/