تبریک حاج علی اکبری به آیت الله رئیسی/ امید به تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی با تجربه مجاهدت‌های پیشین
تبریک حاج علی اکبری به آیت الله رئیسی/ امید به تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی با تجربه مجاهدت‌های پیشین

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به تبریک گفت. متن پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمجناب مستطاب آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاتهسلام علیکم […]

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته
سلام علیکم و رحمه الله
باتقدیم احترام و تهنیت ایام دهه نورانی کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام؛ انتخاب قاطع و شایسته جنابعالی در انتخابات پرشور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران، ازسوی خود و اعضای شورای سیاستگذاری، نمایندگان معزز ولی فقیه در استان ها و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور تبریک می گویم.
خاطره خوب مردم ما از مجاهدت عاشقانه تان به آستان قدس رضوی علیه السلام و خدمتگزاری صادقانه در دستگاه قضا با نگاه و رویکرد و اقدام تحول خواهانه، موجب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی از همه اقشار و اقوام و مذاهب به جنابعالی گردید.
رجاء واثق دارم در این شرایط خطیر و حساس، با همان نگاه و اقدام جهادی و با انتخاب یاران مجاهد و کارآمد و با نشاط، زمینه ی دولت جوان حزب اللهی را که نسخه علاج مشکلات کشور اسلامی است، فراهم خواهید کرد.
توفیقات روزافزون و سلامتی شما، همراه با هدایت ها و دستگیری های امام رئوف و عنایات امام زمان علیهم السلام و امداد شهدای عزیزمان را در تحقق آرمان های امام راحل عظیم الشان با زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند علیم و قدیر خواستارم.
انتهای پیام/