تایید استعفای وزیر راه و شهرسازی + متن نامه استعفا
تایید استعفای وزیر راه و شهرسازی + متن نامه استعفا

متن نامه استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به حسن روحانی رئیس‌جمهور منتشر شد. به گزارش قلم پرس، متن این نامه به شرح زیر است. بسمه‌تعالی جناب آقای دکتر روحانی رئیس‌جمهور محترم با سلام و عرض ادب پیرو سه بار درخواستی که در سال  گذشته از محضر جنابعالی داشتم اجازه می‌خواهم از خدمت شما […]

متن نامه استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به حسن روحانی رئیس‌جمهور منتشر شد.

به گزارش قلم پرس، متن این نامه به شرح زیر است.

بسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر روحانی

رئیس‌جمهور محترم

با سلام و عرض ادب

پیرو سه بار درخواستی که در سال  گذشته از محضر جنابعالی داشتم اجازه می‌خواهم از خدمت شما در دولت رخصت بخواهم.

به نظر نمی‌رسد در ارتباط با روش بازآفرینی شهری مورد نظر جنابعالی بتوانم کار مؤثری انجام دهم. همچنین، در ارتباط با سیاست دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود بازار نیز امکان هماهنگی ندارم.

این حق شماست که وزیر همراه‌تری را در دولت داشته باشیم. خواهشمندم این بار با درخواست این جانب موافقت و در تعیین جانشین تسریع فرمایید.

من بر این اعتقاد هستم که سه اصل پایبندی به قانون،‌احترام به قانون مالکیت و اقتصاد بازار رقابتی را در هیچ شرایطی نباید زیر پا گذاشت. آنچه که در تدبیر شرایط سخت ناشی از تحریم‌های آمریکا شاهدیم نقض همین سه شرط است.‌در این صورت با این سطح از تفاوت دیدگاه، از حیث اخلاقی ادامه کار من درست نیست. خواهش می‌کنم که به من رخصت دهید در اولین فرصت از خدمت‌تان خارج شوم، ولی خواهش دارم این زمان از مهرماهسال جاری فراتر نرود.

برای جنابعالی و همکاران در دولت و مردم عزیز ایران ارزو توفیق و سرافرازی دارم.

با سپاس

عباس آخوندی