تاکید مقامات کشور بر ویژگی‌های برجسته رئیس جدید قوه قضاییه؛ «قاطعیت در برابر مفسدین»، «ساده‌زیستی»،«پایبندی بر اصول اسلام و انقلاب» و «تسلط بر مبانی حقوقی»
تاکید مقامات کشور بر ویژگی‌های برجسته رئیس جدید قوه قضاییه؛ «قاطعیت در برابر مفسدین»، «ساده‌زیستی»،«پایبندی بر اصول اسلام و انقلاب» و «تسلط بر مبانی حقوقی»

خبرگزاری میزان – مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید قوه قضاییه، روز گذشته (دوشنبه ۱۴ تیر) با حضور مقامات کشوری و لشگری و جمعی از مقامات و مسئولان عالیرتبه دستگاه قضا برگزار شد. در این مراسم دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی منطبق با شرایط کرونایی به نحو کامل رعایت شده بود و این مهم […]

خبرگزاری میزان – مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید قوه قضاییه، روز گذشته (دوشنبه ۱۴ تیر) با حضور مقامات کشوری و لشگری و جمعی از مقامات و مسئولان عالیرتبه دستگاه قضا برگزار شد.

در این مراسم دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی منطبق با شرایط کرونایی به نحو کامل رعایت شده بود و این مهم در دعوت از مهمانان نیز نمود داشت. حجت‌الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای رئیس جدید قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور منتخب و رئیس پیشین دستگاه قضا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، سخنرانان این مراسم بودند.

سخنرانان این مراسم، هر یک به گوشه‌هایی از ابعاد شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای رئیس جدید قوه قضاییه، اشاره کردند و انتصاب وی به سمت ریاست دستگاه قضا را نویدبخش استمرار و تقویت امر مبارزه با فساد و مفاسد و رویکرد تحولی عدلیه دانستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: قاطعیت و ساده زیستی دو ویژگی شخصیتی آقای اژه‌ای است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه بیان داشت: ماه خرداد ماه با برکتی بود. ۲۸ خرداد قطعا ازایام الله است. این انتخابات پرشور انتخاباتی بود که ملت ایران و قاطبه مردم از زن و مرد کسانی که می‌توانستند رای بدهند با همه سختی ها، با همه گرفتاری‌هایی که دارند، پای صندوق‌ها آمدند و همه شاهد بودیم و دیدیم که در روز ۲۸ خرداد صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رای آن هم در شرایطی که شما می‌دانید در اوج تبلیغات مسموم از ناحیه دشمنان ریز و درشت ما و بمباران تبلیغاتی، چگونه شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: بعضی‌ها در داخل حرف‌هایی زدند، اما هیچ کدامشان در مردم کوچکترین اثری نداشت و به فرموده مقام معظم رهبری که چند روز قبل فرمودند در همین انتخابات واقعا همگان حیرت کردند. همه حتی دشمنان که این چه مردمی اند که چنین به رهبر و نظام خودشان پایبندند.

/

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید تبریک عرض کنم به همه مردم و مقام معظم رهبری و به دست اندرکاران برگزاری این انتخابات که در ۲۸ خرداد که بعضی‌ها انتظار داشتند حوادثی در این کشور به وجود بیاید آب از آب تکان نخورد و با آرامش کامل مردم پای صندوق‌های رای رفتند و به آنچه که دلخواهشان بود رای دادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود:شخصیت جناب آقای رئیسی برای همه ما روشن است، جناب آقای رئیسی برای شما همین افتخار بس که در حکم مقام معظم رهبری برای جناب آقای اژه‌ای کلمه “افتخار آمیز” برای شما به کار برده شد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب یادآور شد:جناب آقای منتظری به این مطلب اشاره کرد که جناب آقای رئیسی با تحولی که در دستگاه قضا به وجود آورد مردم امیدوار شدند. چه تعداد کارخانه‌هایی که تعطیل شده و کارگران و کارمندانشان پراکنده شده بودند، همه ابزار‌ها معطل شده بود و همه این‌ها احیا شد. در سفر‌های پی در پی که ایشان داشت در استان‌های مختلف برای مردم امید ایجاد کرد و مردم امیدوار شدند. ایشان کارنامه بسیار درخشانی دارد. ایشان از اول کار در قوه قضاییه حضور داشت و مرحله به مرحله مراتب را طی کرد تا رئیس قوه قضاییه شد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: من مطمئنم که ان شاءاالله در تصدی ایشان و با عنایت اهلبیت(ع) و مخصوصا حضرت ولی عصر(عج) که صاحب اختیار همه ما هستند این مشکلات حل خواهد شد و وظیفه ماست که برای موفقیت ایشان دعا کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی بیان داشت: در رابطه با جناب آقای محسنی اژه ای هم این را عرض کنم که ایشان از ابتدای کار و در سن شانزده سالگی به طلبگی مشغول شد و بعد به قم آمد و توسط شهید بزرگوار آیت الله قدوسی جذب دستگاه قضایی شد و تمام مراحل را مرحله به مرحله طی کرده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: آقای محسنی اژه‌ای در مسئولیت های مختلف از جمله دادستانی کل کشور تا وزارت اطلاعات در همه جا موفق بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به دو ویژگی شخصیتی رئیس جدید دستگاه قضا افزود: دو ویژگی را من از ایشان برای شما عرض می کنم: اولا قاطعیت همانی که امروز نیازمندیم. اگر ایشان به یقین رسید که شخص یا اشخاصی متخلف هستند، چشمانش را می‌بندد.

رئیس رفتر رهبر معظم انقلاب افزود: ملاحظه کاری و تحت فشار قرار گرفتن و توصیه این و آن مشکلات ما را زیاد کرده است. باید همانطور که در حکم رئیس قوه قضاییه هم آمده است برخورد قاطع با مفسدان بشود و قاطعیت این یکی از ویژگی های ایشان است.

وی در ادامه افزد: ویژگی دوم ایشان که خود از نزدیک شاهد هستم، ساده زیستی ایشان است. من افتخار همسایگی ایشان را دارم . با فشار کاری سنگینی که ایشان داشته زندگی‌اش یک زندگی ساده بوده است. این نیاز امروز مسئولین محترم ماست که ساده زیست باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی یادآور شد: آنروزی که ریختند در مدرسه فیضیه من آنجا بودم چها که نکردند. از طبقه دوم طلبه را پرت کردند پایین و جنایت کردند. وقتی امام آمدند منظره را دیدند زار زار گریه کردند. آن روزها را ما دیده ایم و الان این نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمتی است که باید آن را حفظ کنیم و انشاءالله این نعمت زمینه ظهور حضرت ولی عصر خواهد بود.

رئیس جمهور منتخب: با ابتکار عمل آقای محسنی اژه‌ای گام‌های خوبی در قوه قضاییه برداشته خواهد شد

آیت الله رئیسی در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: باید به دلیل انتخاب شایسته‌ای که در دستگاه قضایی در مورد ریاست قوه قضاییه انجام شد، تقدیر و تشکر کنم. من ۳۶ سال از نزدیک با برادر عزیزم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همکار هستم و در این مدت آنچه که دیدم صلاحیت‌های عملی و تسلط بر مبانی و قوانین حقوق بود و ایشان حقیقتا یک قاضی توانمند و تواناست و نسبت به دستگاه قضایی بسیار آشنا و دارای روحیه انقلابی است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مبانی و اصول انقلاب پایبند است. ایشان در دو سال اخیر و در مسئولیت معاونت اول، مدیریت خوبی داشت؛ هم در انتصاب‌های مدیران عالی و هم در مدیریت پرونده‌های مهم، مدیریت ایشان نسبت به این پرونده‌ها ازمواردی بود که به مجموعه آرامش می‌داد.

قوه قضاییه

رئیس پیشین قوه قضاییه تاکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای مشاور امین در همه بخش‌ها و برای همه قضات بود و برای بنده نیز جایگاه ایشان ارزشمند بود.

آیت الله رئیسی یادآور شد: لازم است از همه همکاران در سراسر کشور تشکر کنم و زحماتی که این مدت کشیدند گاهی خواسته‌هایی داشتیم که متناسب با امکانات موجود برای سازمان‌ها و دادگستری‌ها نبود. قریب ۴۰ تا ۵۰ درصد کمبود نیرو داشتیم و وضع تشکیلات مصوب با وضع موجود تفاوت داشت؛ اما علیرغم شرایط کرونایی عزیزان کارنامه خوبی ارائه دادند.

وی تصریح کرد: امید است با ابتکار عمل حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گام‌های بلندی در ارتباط با تحول قضایی برداشته شود؛ زیرا این موضوع یک ضرورت برای قوه قضاییه است.

رئیس منتخب دولت تاکید کرد: دستگاه قضایی در گام دوم نیاز به تحول داشت که امید است این تحول سال به سال ارتقاء پیدا کند و بدون شک این گام‌های بلند می‌تواند موثر واقع شود.

آیت الله رئیسی ادامه داد: در این مدت تلاش کردم موارد ۸ گانه‌ای که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند تحقق آن‌ها را با کمک همکاران دنبال کنیم و تلاش شد این موارد به صورت سند در آید تا پیش روی همه همکاران باشد. همچنین تلاش شد حرکتها، برنامه محور باشد؛ چراکه این حرکت‌ها در پرتو برنامه می‌تواند تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه موضوع کرامت در دوسال اخیر مورد توجه قرار گرفت، افزود: توجه به کرامت مردم، ارباب رجوع، همکاران، توجه به مبارزه با فساد و حمایت از تولید را در دستور کار قرار دادیم و باید از همه کسانی که قوه قضاییه را کمک کردند تشکر کنم.

رئیس پیشین قوه قضاییه با اشاره به برخی از ویژگی‌های حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: من درباره ویژگی‌های ایشان باید اشاره کنم که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بسیاری از پیشرفت‌ها نقش داشته، اما تلاش این بوده که بی نام و نشان ظاهر شود و ما شاهد این اخلاص و بزرگواری در ایشان بودیم.

آیت الله رئیسی با تاکید بر ضرورت توجه به عدالت اداری تاکید کرد: در قانون اساسی به عدالت اداری اشاره شده است و باید ادارات و سازمان‌ها با محور قرار دادن عدالت تلاش کنند و اولین شاخصه آن شایسته سالاری است.

وی ادامه داد: در عدالت اداری، قانونمداری حائز اهمیت است و باید به قانون تاکید کرد.

رئیس جمهور منتخب گفت: کشور ما کشور انتخابات است از افتخارات کشور ما آن است که همه چیز مبتنی بر رای مردم است و آنچه می‌تواند همه نهاد‌ها را با یک سیاست مدونی حفظ کند موضوع قانونمداری است و همه بخش‌ها باید به آن تکیه کنند.

رئیس پیشین قوه قضاییه با بیان اینکه نظارت را باید به عنوان عامل تداوم اعتماد، محترم شمرد، گفت: این نظارت در سه قوه دیده شده است. نظارت و نظارت پذیری موجب تداوم اعتماد در کشور به مسولان است و نظارت گریزی ضد ارزش است و نظارت باید به عنوان یک موهبت تلقی شود.

وی با بیان اینکه نظارت باید تضمین کننده اجرای عدالت و قانون درکشور باشد، افزود: ما در دولت آینده حتما به عنوان یک اصلی که می‌تواند اجرای قانون و عدالت را تضمین کند به نظارت توجه خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به مساله پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد: ما امیدواریم با همکاری بین سه قوه و با حضور همه نهاد‌ها یک همکاری مثال زدنی را در کشور شکل دهیم.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم که ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یابد و این نیازمند حضور همه بخش هاست و ما در دولت هم این امر را با همکاری دستگاه قضایی دنبال می‌کنیم.

رئیس دولت منتخب تاکید کرد: قضات پاکدامن و شجاع در دستگاه قضایی باید مورد حمایت قرار گیرند و در دولت هم مدیران خطرپذیر همواره باید مورد حمایت باشند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: در بسیاری از سال‌ها پیشنهاد تصویب قطعنامه در مجامع جهانی علیه جمهوری اسلامی را کشور کانادا مطرح میکند و امروز گزارشی که از کانادا بیرون می‌آید مشاهده می‌کنید که با بومی‌ها چه کردند. زنان و دخترانی که امروز گور‌های دسته جمعی آن‌ها کشف می‌شود، تصویرشان پیش روی بشریت بوده و این یک جنایت است و کسانی که دست به این جنایت هولناک زدند نمی‌خواهند جواب دهند.

وی ادامه داد: توجهی که جمهوری اسلامی نسبت به زندان‌ها و خانواده زندانیان در همین وضعیت کرونایی انجام داد مبتنی بر حقوق بشر اسلامی و آموزه‌های دین است و ما این مسائل را از آنجا یاد گرفتیم و باید بر آن اساس عمل کنیم.

رئیس پیشین قوه قضاییه تاکید کرد: ما به نام حقوق انسان، مردم و به نام اجرای عدالت و حق در کشور باید گام هایمان استوار باشد. ما آینده را بسیار درخشان می‌بینیم و انشاءالله همکاری همه قوا و مردم موجب پیشرفت امور کشور شود.

آیت الله رئیسی در پایان گفت: من برای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از خداوند طلب توفیق دارم.

رئیس مجلس: حرکت قوه قضاییه با شتاب بیشتر به پیش خواهد رفت

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با عرض تبریک به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مسئولیت جدید و خطیر به عنوان ریاست قوه قضاییه و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت: به برادر عزیزم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که انصافاً با تلاش مضاعف و کار تحولی و بر اساس سند تحول که مورد تأکید مقام معظم رهبری بود امید و نشاط را در جامعه به وجود آورد، تبریک می‌گویم و اطمینان دارم با شناختی که از آقای محسنی اژه‌ای دارم و با سابقه و شناخت دقیقی که ایشان از قوه قضاییه دارد، انشاءالله این حرکت با شتاب بیشتر به پیش خواهد رفت.

قوه قضاییه

وی در ادامه با اشاره به وضعیت سخت امروز کشور تاکید کرد: واقعیت تلخی است و آن این است که امروز کشور در شرایط سختی به سر می‌برد. شرایط بر مردم ما مخصوصاً بر محرومین و مستضعفین سخت‌تر از همیشه است. از بُعد مسائل اقتصادی، هم سرمایه‌گذاران و هم محرومین هر دو در آسیب هستند. هم در حوزه مسائل اجتماعی سرمایه‌های اجتماعی ما رو به کاهش است و بزرگترین سرمایه اجتماعی که اعتماد مردم است در شرایط خوبی نیست و این یک واقعیت تلخ است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته خداوند بزرگ را شاکر هستیم که یک دوره جدید از حکمرانی و اداره کشور آغاز شده است و در آستانه شروع به کار و مسئولیت‌پذیری در یک دوره جدید هستیم. این فرصت یک فرصت بسیار کم نظیر برای خدمت به مردم و برای حل مشکلات است.

قالیباف در ادامه افزود: این توقع به حق مردم از ماست و هیچ بهانه‌ای مردم از ما نخواهند پذیرفت. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ماست و هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت نیست. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و در مقابل مقام معظم رهبری و در پیشگاه خداوند هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما به اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه مکلف هستیم، تاکید کرد: ما ملزم هستیم که با کارآمدی یک زندگی خوب با اولویت محرومین و مستضعفین را محقق کنیم. ما مکلف هستیم با کارآمدی و پاسخگویی بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم. بار اصلی این مسئولیت بر عهده دولت محترم در آینده است؛ چرا که اساس ظرفیت‌های کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است، اما روشن و مشخص است که دو قوه دیگر باید این فعالیت‌ها را تکمیل کنند و نقش کلیدی در همکاری و همدلی و هم‌افزایی دارند.

قالیباف ادامه داد: امروز هم باید این همدلی و همکاری و هم‌افزایی نه تنها در حد سران سه قوه بلکه تا آخرین رده‌های مسئولیت تا بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و در همه سطوح آثارش مشخص شود. باید ارتباط وسیع با مردم، مردمی بودن، شفاف سازی کردن، شفاف بودن و هوشمندسازی کردن همه سیستم‌ها برای این کارآمدی و پاسخگویی فراهم باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حاشیه‌سازی، حاشیه‌روی و فاصله گرفتن از دغدغه‌های مردم گناهی نابخشودنی است و بدون شک کام مردم را تلخ خواهد کرد و هرگز مردم این را از ما قبول نخواهند کرد، افزود: البته معنای این حرف این نیست که به استقلال قوا توجه نکنیم. این معنای این حرف نیست که در جلسات کارشناسی و بررسی‌های تخصصی اختلاف سلیقه وجود نداشته باشد. استقلال قوا بر اساس قانون اساسی، فرض است و ما مکلف هستیم آن را اجرا کنیم. حتما اختلاف سلیقه وجود دارد و حفظ استقلال قوا و این اختلاف سلیقه در بررسی‌های تخصصی امری طبیعی است. مهم این است که تعاملات بین قوا با تدبیر و همدلی به خروجی‌های یکپارچه به نفع مردم منجر شود و با رضایت خداوند متعال تبلورش را در رضایت مردم با عمل و خدمت به مردم با همه وجودمان هم خودمان و هم مردم حس کنیم و همگان بر آن صحه بگذارند.

وی افزود: ما باید به سنت‌های الهی باور و ایمان داشته باشیم و هدف‌هایمان و نیت‌هایمان برای خدا و به نفع مردم باشد. جنس کار‌های ما از جنس کار‌های جهادی و پرتلاش باشد. جنس کار‌های ما از این باشد که هم خوب کار کنیم و هم اثربخشی آن را در جامعه ببینیم.

قالیباف در پایان تاکید کرد:مسئولیت همه ما مسئولان نظام وابسته به نقش ما در زمینه عدالت و عدالت‌گستری است. این وظیفه همه ماست و امیدواریم که در این مسیر حرکت کنیم. گام دوم و جوان‌گرایی و انقلابی‌گرایی در همین چارچوب تعریف می‌شود. انشاءالله در این مسیر بتوانیم گام‌های جدی برداریم و با همت همه ما و تلاش‌هایمان با همراهی مردم و دعای مردم انجام وظیفه کنیم.

تشکر دادستان کل کشور از مقام معظم رهبری در پی انتصاب رئیس دستگاه قضا از درون قوه قضاییه

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ابتدای مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: در ابتدا پوزش می‌طلبیم از عزیزانی که شایسته بود در این مجلس با شکوه حضور می‌داشتند؛ لیکن به جهت شرایط و محدودیت‌های کرونایی به حداقل اکتفا شده است. هم از مقامات و هم از مسئولین عالی کشوری و هم از همکاران خودم در قوه قضاییه از این جهت پوزش می‌طلبم.

قوه قضاییه

دادستان کل کشور با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری که برای دومین بار مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه را از درون قوه قضاییه انتخاب و انتصاب کرده‌اند، گفت: این حقیر دو بار افتخار مأموریت از ناحیه مقام معظم رهبری را در سال‌های ۷۶ و ۷۷ و ۸۶ و ۸۷ از مجموعه قوه قضاییه داشته‌ام. یکی از انتظاراتی که مجموعه قوه قضاییه داشتند این بوده است که ریاست عالی قوه قضاییه از درون قوه انتخاب شود.

وی افزود: این انتظار به حق در دو سال و نیم قبل محقق شد و مدیریت عالی قوه قضاییه از درون مجموعه قوه قضاییه انتخاب شد که این دوران دو سال و اندی طول کشید و ریاست قوه قضاییه آیت الله رئیسی منتخب مردم برای تصدی پست ریاست جمهوری شدند که به ایشان تبریک عرض می‌کنم.

دادستان کل کشور در ادامه اظهار داشت: این انتظار به حقی است که برآورده شد و مجدداً برای دومین بار از ناحیه مقام معظم رهبری، مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه از درون قوه قضاییه با انتصاب و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای که دارای سوابق بسیار نورانی و طولانی و تجربیات گرانقدر از قوه قضاییه هستند، صورت گرفت و از امروز تصدی این پست مهم را با انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری عهده‌دار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: تقدیر و تشکر دوم بنده از مهمانان و حضار گرامی است که دعوت ما را پذیرفتند و در این مراسم حضور پیدا کردند. خصوصاً ریاست دفتر مقام معظم رهبری، ریاست مجلس شورای اسلامی، معاون اول ریاست جمهوری و مقامات و عزیزانی که اگر بخواهم اشاره به سِمَت و نام آن‌ها بکنم محدودیت زمانی اجازه نمی‌دهد و سرورانی که در این سالن حضور دارند و عزیزانی که در سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس و از طریق فرستنده‌ها از تمامی عزیزان سپاسگزارم و تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: تشکر بعدی را از ریاست سابق قوه قضاییه و ریاست جمهور منتخب که در راستای رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب در گام دوم بنای مستحکم تحول را با برنامه‌های جامع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بنا نهادند و ادامه و استمرار آن بوسیله برادر گرانقدرم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب اژه‌ای که مورد اعتماد مقام معظم رهبری قرار گرفته است با اقتدار و توان و باتوجه به تجربیات و سابقه ارزنده در دستگاه قضایی مورد توجه خواهد بود. انشاءالله شاهد ادامه این تحول خواهیم بود.

دادستان کل کشور در ادامه ضمن تشکر از همکاران عزیز و گرانقدر قضایی در سراسر کشور و در سطوح مختلف، گفت: از همه همکاران خود چه در سطح عالی چه در سطح میانی تشکر می‌کنم که بیشترین نقش را در تحقق عینی این تحول داشته و خواهند داشت. با امید به اینکه در این دوره از مدیریت شاهد همکاری، مساعدت و اهتمام بیشتر و بیش از پیش برای تحقق یک دستگاه قضایی عدالت محور، عدالت بستر و عدالت گستر بوده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: خوشبختانه کسی امروز سکان‌دار مدیریت اجرایی کشور می‌شود که به آسیب‌ها، اشکالات، مشکلات دستگاه قضایی بسیار خوب آشناست و انتظار داریم از ریاست جمهور منتخب که در دولت انقلابی و جهادی خود در راستای رفع مشکلات دستگاه قضایی که خود به آن واقف است، انشاءالله بیش از پیش کمک بشود و ما شاهد تعامل و همکاری و مساعدت سه قوه با یکدیگر باشیم تا زندگی برای مردم شیرین شود و گام‌های مؤثر برای رفع مشکلات مردم برداشته شود.

انتهای پیام/