تاکید معاون استاندار بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها
تاکید معاون استاندار بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم تاکید کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این بازدید، محمدصادق پورمهدی […]

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم تاکید کرد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این بازدید، محمدصادق پورمهدی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کارگاه‌های تابستانی، توجه به نیازهای فکری آنان را امری مهم و ضروری دانست و بر نقش و اهمیت کانون در این عرصه تاکید کرد و کار کانون را پرورش کودکان و نوجوانان آگاه خواند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور عنوان و تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های کانون زمینه کشف استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.
پورمهدی با اشاره بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در مناطق روستایی از افزایش کتابخانه‌های سیار روستایی استقبال کرد و بر همکاری و مساعدت همه جانبه معاونت عمرانی استانداری در این زمینه تاکید کرد.
در این بازدید هادی یوسف‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون و اقدامات انجام شده برای توسعه برنامه‌های آن ارائه کرد.
یوسف زاده افزایش مراکز فرهنگی هنری کانون را از نیازها و تقاضاهای خانواده‌ها عنوان کرد و در عین حال افزود: تلاش کرده‌ایم با افزایش کتابخانه‌های سیار و پستی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها مراکز فرهنگی هنری کانون استان گام‌ های موثری در زمینه افزایش مخاطبان کانون برداریم.