تازه‌ترین تحولات فلسطین| شلیک راکت از لبنان به فلسطین اشغالی
تازه‌ترین تحولات فلسطین| شلیک راکت از لبنان به فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده. در این مدت، ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر نواحی مسکونی در غزه را هدف بمباران‌های […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده. در این مدت، ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر نواحی مسکونی در غزه را هدف بمباران‌های کور قرار داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مواضع این رژیم را در مناطق مختلف هدف حملات راکتی قرار داده‌اند.

آخرین آمارها حاکی است ۲۱۲ نفر از ساکنان غزه در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که از میان آنها ۶۱ نفر کودک و ۳۶ نفر زن بوده‌اند. ۱۴۰۰ نفر هم در این حملات مجروح شده‌اند.

در این گزارش، تحولات مربوط به این درگیری‌ها به صورت لحظه به لحظه آورده شده است:

۰۱:۲۱- رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد رژیم صهیونیستی دستور داده پناه‌گاه‌‌ها در شهرهای نزدیک به مرز با لبنان گشوده شوند.

۰۱:۱۲- رژیم صهیونیستی اعلام کرد بین ۵ تا ۷ راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. طبق ادعای تل‌آویو تمامی این راکت‌ها در خاک لبنان فرود آمده‌اند.

۰۰:۵۸- گزارش‌های اولیه از شلیک راکت از منطقه میسگاوآم در شمال فلسطین اشغالی حکایت دارند.

۰۰:۵۷- منابع خبری از فعال شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان خبر دادند.

۰۰:۴۹- سرایا القدس اعلام کرد با تعداد زیادی موشک «سدیروت» و نگب غربی را هدف قرار داده است.

۰۰:۳۴– منابع خبری گزارش داده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد سه‌شنبه یکبار دیگر برای بررسی درگیری‌های میان دو طرف تشکیل جلسه می‌دهد. 

این خبر به‌روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام