تائید ۷۶نفر از کاندیداهای شورای شهر اهر در هیئت اجرایی و نظارت
تائید ۷۶نفر از کاندیداهای شورای شهر اهر در هیئت اجرایی و نظارت

به گزارش قلم پرس از اهر، رسول خدابخش امروز در گفت وگو با خبرنگاران به  آخرین آمار رد صلاحیت شده شورای شهر اهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون از افراد ثبت نام شده به کاندیداتوری شورای شهر اهر ۱۳ نفر رد صلاحیت شده اند. وی با اشاره به برخی حواشی و بروز برخی […]

به گزارش قلم پرس از اهر، رسول خدابخش امروز در گفت وگو با خبرنگاران به  آخرین آمار رد صلاحیت شده شورای شهر اهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون از افراد ثبت نام شده به کاندیداتوری شورای شهر اهر ۱۳ نفر رد صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به برخی حواشی و بروز برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص رد صلاحیت ها نیز  افزود تصمیمات اتخاذ شده بر پایه اسناد و مدارک بوده  و افرادی رد صلاحیت شده و احساس می کنند حقی از آنها ضایع شده؛ می‌توانند اعتراضات خود را به هیأت مرکزی نظارت تسلیم کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر اعلام کرد: برای آشنایی بیشتر داوطلبان شوراها  با قانون انتخابات و موارد مرتبط جلسات توجیهی برای داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر توسط این ستاد در آینده نزدیک مطابق با دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور  برگزار خواهد شد.

فرماندار اهر افزود: هرگونه تبلیغات پیش از موعد توسط کاندیداها و برگزاری جلسات تبلیغاتی ممنوع بوده و انتظار می رود داوطلبان با رعایت قانون، دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات را یاری کنند.

خدابخش یادآور شد: کاندیداهای  انتخابات شورای اسلامی شهر اهر می‌توانند دو ستاد آقایان و بانوان تشکیل دهندکه با توجه به ترافیک در خیابان های اصلی و مرکز شهر، صدور مجوز برای برپایی ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اهر باعث اختلال در امر تردد خواهد شد که انتظار می رود کاندیداها این موارد را مدنظر داشته باشند.

خدابخش بی طرفی در انتخابات پیش  رو را وظیفه  مجریان قانون انتخابات ذکر کرد و افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب ما هستند و وظیفه ما زمینه سازی برای یک انتخابات سالم و باشکوه با حضور حداکثری مردم است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳