بیکاری جوانان یکی از معضلات و مشکلات اساسی جامعه است / شعار امسال با اراده، همت و باور مسئولان و مردم تحقق می یابد
بیکاری جوانان یکی از معضلات و مشکلات اساسی جامعه است / شعار امسال با اراده، همت و باور مسئولان و مردم تحقق می یابد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رهبری با انتخاب شعار سال ۹۶ بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال همانند سال های گذشته تاکید کردند تحقق این شعار را نیازمند اراده، همت و باور مسئولان و مردم دانست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی، درباره نامگذاری سال ۹۶ […]

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رهبری با انتخاب شعار سال ۹۶ بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال همانند سال های گذشته تاکید کردند تحقق این شعار را نیازمند اراده، همت و باور مسئولان و مردم دانست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی، درباره نامگذاری سال ۹۶ تحت عنوان ” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ” از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رهبری با انتخاب این شعار برای سال ۹۶ بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال همانند سال های گذشته تاکید کردند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلات اساسی جامعه مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان کشور است، افزود: شعار امسال با اراده، همت و باور مسئولان و مردم تحقق می یابد و به طور قطع اگر مردم و مسئولان با باور قلبی و اقدام و عمل در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی همت نورزند شعار سال عملیاتی نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال ۹۶ با ما می توانیم امکان پذیر است، تصریح کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی می توان در جهت بهبود تولید و اشتغال گام برداشت به شرطی که باور و اطمینان قلبی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور است، ادامه داد: ما از نظر ذخایر، نیروی انسانی و منابع خدادادی بسیار ثروتمند و غنی هستیم و باید با برنامه ریزی منسجم و مدیریت اصولی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشیم.

خدادادی با بیان اینکه بیکاری زمینه آسیب های اجتماعی زیادی را فراهم می کند، تصریح کرد: بیکاری زمینه ساز آسیب های اجتماعی بوده و به طور قطع آسیب های مانند اعتیاد، سرقت، طلاق و …از معضل بیکاری نشات می گیرند.

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، با یادآوری اینکه با بهبود اشتغال و تولید،  آرامش و امنیت جامعه تامین می شود، ادامه داد: تا زمانی که به تولید داخل و سرمایه گذاری بها داده نشود به طور قطع اقتصاد مقاومتی و اشتغال حاصل نمی شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر تولید ملی مبنا قرار گیرد ایجاد اشتغال را به همراه داشته و در واقع اقتصاد و تولید داخل زنجیره به هم پیوسته ای است که  خروجی آن باید اشتغال جوانان باشد و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری سه سال مداوم بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند.