بیمارهای اقتصاد کدام هستند؟/ لزوم ظرفیت‌سازی‌های جدید برای سرمایه‌گذاری اشتغال پایدار
بیمارهای اقتصاد کدام هستند؟/ لزوم ظرفیت‌سازی‌های جدید برای سرمایه‌گذاری اشتغال پایدار

[ad_1] رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم ظرفیت‌سازی‌های جدید جهت جذب سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح وضعیت اشتغال در استان پرداخت و اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهمی که همواره در اقتصاد مورد بحث قرار […]

[ad_1]


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم ظرفیت‌سازی‌های جدید جهت جذب سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح وضعیت اشتغال در استان پرداخت و اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهمی که همواره در اقتصاد مورد بحث قرار می‌گیرد موضوع اشتغال است و تورم و بیکاری که معمولا ملازم همدیگر هستند، از جمله بیماری‌های اقتصاد به شمار می‌روند.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی کار در رد‌ه‌های مختلف ساده، نیمه ماهر و ماهر قرار داشته و بیشتر معطوف به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شود، زمینه‌های خاصی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه آن مورد نیاز است.

فرشکاران در عین حال خاطرنشان کرد: در گستره استان باید بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و ایجاد خوشه‌های کاری که بتواند فضاهای اشتغال پایدار را گسترده‌تر کند، فراهم آوریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حضور فعالانه بخش خصوصی در امر اشتغال‌زایی، تولیدات جدید و ایجاد فضاهای رقابتی تاکید کرد و متذکر شد: تنها در این صورت است که اشتغال پایدار و ثابت در استان آنطور که انتظار می‌رود، گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س


[ad_2]