بیش از ۸۰ درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند
بیش از ۸۰ درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۸۰ درصد دانش آموختگان این دانشگاه شاغل می باشند و با آموزش های مهارتی سعی داریم این رقم را افزایش دهیم. فرزان قالیچی، در هفدهمین جلسه کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: تاسیس دانشگاه جامع علمی […]

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۸۰ درصد دانش آموختگان این دانشگاه شاغل می باشند و با آموزش های مهارتی سعی داریم این رقم را افزایش دهیم.

فرزان قالیچی، در هفدهمین جلسه کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از تصمیمات بجا و درست در حیطه آموزش کشور بوده که با هدف تربیت نیروهای متخصص، کارآفرین و آچار به دست ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد دانش آموختگان این دانشگاه شاغل می باشند و با آموزش های مهارتی سعی داریم این رقم را افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در ادامه بیان کرد: از زمانی که برگزاری کنگره شهدای استان به این دانشگاه واگذار شد، اقدامات زیادی انجام دادیم که در این راستا، اولین گام این بود که با رایزنی های به عمل آمده با سازمان مرکزی دانشگاه،  این کنگره را در بین دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بسط دادیم و قرار است با توکل به خدا، کنگره ملی شهدای دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور را همزمان با کنگره شهدای استان برگزار کنیم.

وی گفت: هم چنین در مورد برگزاری مراسم “آیین اختتام” جهت حضور سردار صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری؛ خانواده شهید محسن حججی و دیگر عزیزان رایزنی های اولیه انجام شده است که قرار است این مراسم ۲۶ مهر سال جاری در سالن پتروشیمی برگزار شد.