بیش از دو هزار شعبه اخذ رای آرای مردم استان را جمع‌آوری خواهند کرد
بیش از دو هزار شعبه اخذ رای آرای مردم استان را جمع‌آوری خواهند کرد

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: ۴۵ هزار نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرمانداران، محافظان و نیروهای انتظامی، کاربران رایانه و اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌ها انتخابات هفتم اسفند را در سراسر استان اجرا می‌کنند. به گزارش قلم پرس، دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به […]

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: ۴۵ هزار نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرمانداران، محافظان و نیروهای انتظامی، کاربران رایانه و اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌ها انتخابات هفتم اسفند را در سراسر استان اجرا می‌کنند.

به گزارش قلم پرس، دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای در روز جمعه آرای مردم استان را جمع‌آوری خواهند کرد، افزود: در هر شعبه دو صندوق رای مستقر خواهد شد.

وی با بیان این که رای‌گیری از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز خواهد شد، گفت: مهلت رای‌گیری تا ساعت ۱۸ است و در صورت نیاز از سوی ستاد انتخابات این مهلت تمدید خواهد شد.

شبستری از مردم استان خواست در ساعات اولیه روز جمعه برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند تا در ساعات پایانی با ازدحام در شعب مواجه نشویم.

وی همچنین به همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی را برای رای دادن ضروری دانست و گفت: افرادی که کارت ملی در اختیار ندارند می‌توانند شخصا یا با مراجعه به شعب اخذ رای شماره ملی خود را از ثبت احوال استعلام کنند.