بیانیه ۲۲۰ نماینده در محکومیت تصویب قوانین ضد ایرانی توسط مجلس نمایندگان آمریکا
بیانیه ۲۲۰ نماینده در محکومیت تصویب قوانین ضد ایرانی توسط مجلس نمایندگان آمریکا

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در محکومیت تصویب قوانین ضد ایرانی توسط مجلس نمایندگان آمریکا را قرائت کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در محکومیت تصویب قوانین ضد […]

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در محکومیت تصویب قوانین ضد ایرانی توسط مجلس نمایندگان آمریکا را قرائت کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در محکومیت تصویب قوانین ضد ایرانی توسط مجلس نمایندگان آمریکا را قرائت کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

مجلس نمایندگان آمریکا قانون کهنه تحریم جمهوری اسلامی ایران برای ۱۰ سال دیگر را تمدید کرد و همچنین قانون دیگری جهت ممانعت از فروش هواپیما به کشورمان تصویب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع از سخنان ریاست مجلس شورای اسلامی که صبح امروز ایراد شد ضمن رصد کامل رفتار مجلس نمایندگان آمریکا و کنگره آمریکا از دولت می خواهیم براساس قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام اقدامات متقابل انجام دهند. مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص آمادگی کامل دارد تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی در صنعت صلح آمیز هسته ای کشور و عزت ملی صیانت نماید.