به جای تفکیک حوزه های انتخابیه بهتر است که انتخابات استانی شود/ بحث حضورم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارنظر شخصی برخی افراد است
به جای تفکیک حوزه های انتخابیه بهتر است که انتخابات استانی شود/ بحث حضورم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارنظر شخصی برخی افراد است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:  درخواست های زیادی  برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری داشتم اما مملکت را باید با برنامه، تیمی و هماهنگ اداره کرد. به گزارش قلم پرس مسعود پزشکیان در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوالی درخصوص شایعات منتشر شده مبنی بر اعلام کاندیداتوری‎اش از سوی اصلاح […]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:  درخواست های زیادی  برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری داشتم اما مملکت را باید با برنامه، تیمی و هماهنگ اداره کرد.

به گزارش قلم پرس مسعود پزشکیان در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوالی درخصوص شایعات منتشر شده مبنی بر اعلام کاندیداتوری‎اش از سوی اصلاح طلبان برای دوره بعدی ریاست جمهوری، توضیح داد: من به فکر این مسائل نیستم و این ها فقط اظهار نظر شخصی یک سری افراد است و البته درخواست های زیادی دراین خصوص وجود دارد اما مملکت را باید با برنامه، تیمی و هماهنگ اداره کرد.

برگزاری انتخابات استانی موجب اولویت بندی و تسریع پروژه ها خواهد بود

وی در رابطه به مساله تفکیک‌ حوزه انتخابیه، گفت: پیشنهاد من به جای تفکیک حوزه این است که انتخابات استانی شود، چراکه طبیعی است که من نماینده که از یک حوزه مشخص هستم تنها برای حوزه انتخابیه خودم تلاش خواهم کرد و ‌قسمتی از پول به هدر خواهد رفت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، با یادآوری اینکه ۶۰۰ هزار میلیارد پروژه نیمه تمام در دستمان مانده است، گفت: باید نیازهای استان اولویت بندی شود  در روش حاضر منابع و پول هم از بین می رود اما اگر پروژه ها اولویت بندی شود این چنین نخواهد بود، اگر انتخابات استانی شود طرح های استان اولویت بندی شده و پروژه ها با سرعت زیاد پیش می رود.

وی همچنین با در پاسخ به طرح مساله ایراد مدرک تحصیلی یکی از اعضای شورای شهر گفت: اگر نماینده مجلس مستندات دارد ارایه کند و اگر ثابت کرد، اعلام کند ولی اگر نتوانست ادعایش را اثبات کند نباید چنین سخنانی مطرح شود چراکه مصداق کامل غیبت و ‌تهمت بوده و جای غیبت و تهمت جهنم است.