بهره‌گیری از روش‌های نوین، مشکل آبیاری فضای سبز را برطرف می‌کند
بهره‌گیری از روش‌های نوین، مشکل آبیاری فضای سبز را برطرف می‌کند

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا از آمادگی منطقه ۳ برای همکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد و افزود: ما آماده ایم تا ضمن برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف تعیین شده برای فضای سبز، از بعد مدیریتی و دیگر امور با سازمان تعامل نزدیک و صمیمانه داشته باشیم. وی با […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا از آمادگی منطقه ۳ برای همکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد و افزود: ما آماده ایم تا ضمن برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف تعیین شده برای فضای سبز، از بعد مدیریتی و دیگر امور با سازمان تعامل نزدیک و صمیمانه داشته باشیم. 
وی با اشاره به کمبود فضای سبز در تبریز اظهار کرد: منظور از کمبود فضای سبز در تبریز، فضاهای سبز کارآمد است که بتواند نقش اکولوژیکی خود را در شهر ایفا کند. بنابراین همه برنامه ها و اهداف باید به این سمت متمرکز شود. 
وحیدکیا در خصوص وضعیت فضای سبز منطقه ۳ خاطرنشان کرد: در مجموع وضعیت فضای سبز در حوزه منطقه ۳ در مقایسه با دیگر مناطق مناسب به نظر می رسد؛ اما بازهم نیاز به تلاش و کار بسیاری دارد تا به وضعیت ایده آل برسد.
سرپرست شهرداری منطقه ۳ ادامه داد: در بودجه سال آینده پیش بینی هایی برای حفظ و نگهداری فضای موجود و توسعه و ایجاد فضاهای سبز جدید در نظر گرفته شده که عمده آنها در بهسازی و تکمیل پارک باغشمال و همچنین احداث پارک جنگلی پنج هکتاری در آخر مارالان و پارک بزرگ دیگری در منطقه پرجمعیت لاله صرف خواهد شد. 
وحیدکیا مهمترین مشکل پیش روی فضای سبز منطقه را آبیاری این فضاها عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره گیری از روشهای نوین آبیاری و سیاستهای ابلاغی از سوی سازمان، بتوانیم بر این مشکل فائق آییم. 
وی بار دیگر با تاکید بر لزوم همکاری و نظارت بیشتر از سوی سازمان بر نحوه اجرای برنامه ها در این منطقه خاطرنشان کرد: امید است در سایه این تعامل و همکاری بتوانیم مشکلات موجود در زمینه فضای سبز را برطرف کرده، شهری سرسبز و لایق نام و شان این کهن شهر تاریخی بسازیم.