بهتاج: نباید بین صفحات هواداری و باشگاه تراکتور فاصله باشد/ در کار بردیف دخالت نمی کنم
بهتاج: نباید بین صفحات هواداری و باشگاه تراکتور فاصله باشد/ در کار بردیف دخالت نمی کنم

[ad_1] سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تشکر از زحمات تمامی صفحات مجازی هواداری تراکتور، گفت: نباید بین صفحات هواداری و باشگاه فاصله باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، «ایوب بهتاج» در نشست با ادمین‌های صفحات هواداری تراکتور، اظهار داشت: علاقه‌مند به جلسه با شما بودم تا از نظرات‌تان در امور باشگاه استفاده کنیم. من در […]

[ad_1]


سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تشکر از زحمات تمامی صفحات مجازی هواداری تراکتور، گفت: نباید بین صفحات هواداری و باشگاه فاصله باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، «ایوب بهتاج» در نشست با ادمین‌های صفحات هواداری تراکتور، اظهار داشت: علاقه‌مند به جلسه با شما بودم تا از نظرات‌تان در امور باشگاه استفاده کنیم. من در این مدت به تمامی تماس‌ها پاسخ داده‌ام و درب اتاقم به روی همه باز است؛ چرا که شفاف سازی وظیفه ماست.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور متعلق به مردم است، افزود: ما تاکنون پذیرای سخنان مربیان، هواداران، لیدرها و پیشکسوتان بوده‌ایم.

بهتاج خاطرنشان کرد: پیج‌های هواداری می‌توانند کمک به سزایی در پیشرفت و یا پسرفت تیم ایفا کنند. من چندان در فضای مجازی فعال نیستم، اما می‌دانم فضای مجازی می‌تواند در تمامی زمینه‌ها تاثیر گذار باشد و باید از آن بهره‌برداری مثبت کرد. ما از نظر کمیت بیشترین پیج‌های هواداری را داریم، ولی نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم. هدف همه ما قهرمانی تراکتور است، اما نباید بین باشگاه و پیج‌های هواداری فاصله بیفتد.

وی ادامه داد: انتقاد صرف، باعث افزایش فاصله بین پیج‌ها و باشگاه شود. ما باید برای کاهش فاصله تلاش کنیم و قطعا این نزدیکی باعث اصلاح نقاط ضعف شود. ما هیچ وقت از اصلاح فرار نمی‌کنیم. اما باید به ایراد خودمان هم پی ببریم. تخریب مالک، مدیرعامل و سرمربی چه نتیجه مثبتی می‌تواند داشته باشد؟ گاه ارکان باشگاه را به شدت تخریب کرده و راهی مسابقات کرده‌ایم. 

بهتاج با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت پیج‌های هواداری استفاده کنیم، توضیح داد: به عنوان مثال، طراح گرافیکی که با عشق و علاقه برای تراکتور کار می‌کند، بسیار با ارزش بوده و با میلیون‌ها پول نمی‌توان چنین فردی پیدا کرد. بنده خواستار طرح‌ها و ایده‌های شما ادمین‌ها هستم. سلایق متفاوت است، اما می‌دانم هر کسی به اینجا آمده، زحمت کشیده است. 

وی در خصوص جذب مهاجم خارجی، گفت: بنده ۴۳ سال در ورزش بوده‌ام، نمی‌توانم در کار سرمربی دخالت کرده و به کادرفنی بازیکن تحمیل کنم. ما هم در حیطه وظایف خود لیستی از بازیکنان را در اختیار سرمربی قرار می‌دهیم. کادرفنی فیلم بیش از ۱۷۰ مهاجم را تماشا کرده و آقایان کارول و یورگنسن را به ما معرفی کردند که با این دو بازیکن مطرح مذاکره کردیم. به اندی کارول گفتیم می‌توانیم در استانبول برای شما خانه و راننده شخصی بگیریم، ولی به دلیل مشکلات خانوادگی به تراکتور نیامد. همچنین پیشنهاد مالی بسیار خوبی به یورگنسن دادیم، ولی او هم به دلیل مشکلات خانوادگی به ایران نیامد. ما اکنون یک بازیکن خارجی آزاد می‌توانیم جذب کنیم.

بهتاج در خصوص نقل و انتقالات باشگاه‌، تأکید کرد: باتوجه به احتمال بهم خوردن تمرکز بازیکنان، نمی‌توان گفت که در کدام پست بازیکن جذب می‌کنیم. هنوز چهار بازی تا نیم فصل باقی مانده است. مطمئن باشید تاکنون جلساتی در این خصوص با سرمربی تیم برگزار شده و بازیکنان جدیدی در نیم فصل به تیم اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به تغییرات اخیر در کادر تیم، گفت: به خاطر درخواست سرمربی، پزشک و مسئول GPS تیم تغییر کرد. باتوجه به درخواست کادرفنی، رزومه نفرات مختلف را بررسی کرده و افراد جدیدی را به تیم اضافه کردیم. 

بهتاح در رابطه با اقدامات باشگاه در زمینه حمایت از پیشکسوتان، اظهار داشت: بارها با پیشکسوتان جلسه برگزار کرده‌ام و دید ما نسبت به آنان، حمایتی است. کمیته‌ای از بین خودشان تشکیل شده و تمامی پیشنهادات‌شان را مصوب می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت آکادمی باشگاه نیز گفت: تیم نوجوانان و ۱۸ سال تراکتور در صدر جدول حضور دارند، اما فقط از وضعیت تیم امید انتقاد می‌شود. اگر عملکرد مدیر آکادمی خوب نیست، پس چرا عملکرد تیم‌های نوجوانان و ۱۸ سال مطلوب است؟ ما باید ضمن اشاره به عملکرد خوب، به دنبال رفع نقاط ضعف هم باشیم. هر سال دو بازیکن از تیم‌ امید به تیم بزرگسالان اضافه می‌شوند. من روزی که به باشگاه آمدم، مدیر وقت آکادمی اعلام کرد که چندین بازیکن از تیم‌های پایه به دلیل نداشتن قرارداد مالی، یک طرفه فسخ کرده‌اند.

بهتاج خاطرنشان کرد: علاوه بر بازیکنان فصل گذشته، چند بازیکن دیگر از تیم امید به بزرگسالان راه یافته‌اند و پس از این نیز چنین موضوعاتی را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت داوری‌ها علیه تراکتور، گفت: من بلافاصله بعد اشتباه داوری در بازی با ملوان، با آقای افشاریان صحبت کردم و ایشان هم به شدت ناراحت بود. داوران آن بازی هنوز تبریز را ترک نکرده بودند که ما اقدامات لازم را انجام داده بودیم. اعتراض به داوری باید قانونی و مدنی باشد؛ در غیر این صورت علیه باشگاه حساسیت ایجاد می‌شود. من در برنامه شب‌های فوتبالی و فوتبال برتر نسبت به قضاوت داور بازی با ملوان اعتراض کردم. اما نمی‌توانیم دشمن تراشی کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه احترام زیادی به هواداران تراکتور قائل هستم، گفت: معاونت فرهنگی باشد متولی برگزاری چنین جلساتی است و من آمادگی صحبت با هواداران را دارم. ما در جلسه بعدی با ادمین های صفحات هواداری شهرستانی جلسه برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، ادمین‌های صفحات مجازی هوادارای در راستای انتقال نقطه نظرات مخاطبانشان، نسبت به رسانه رسمی، آکادمی و کانون هواداران باشگاه، عدم جذب مهاجم خارجی، ناداوری‌ها و … انتقاد کرده و نقطه نظراتشان را بیان کردند و بهتاج نیز ضمن قدردانی از زحمات ادمین‌ها، در خصوص رفع دغدغه‌های مطرح شده شفاف‌ سازی کرد و همچنین برای پیگیری و تحقق خواسته‌های هواداران قول مساعد داد.

شایان ذکر است، باتوجه به کثرت صفحات مجازی هوادارای، نشست‌ سرپرست مدیرعاملی باشگاه با ادمین‌های صفحات مجازی به طور مستمر و در قالب سلسله جلسات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]