بعد از ۲۰ سال رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی سفر کرده است
بعد از ۲۰ سال رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی سفر کرده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بعد از 20 سال اولین رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی سفر می کند.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  امروز در نشست با خانواده معظم شهدا، جانبازان و نخبگان استان آذربایجان‌شرقی با سفر رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: بعد از ۲۰ سال ایشان اولین رییس قوه قضاییه است که به آذربایجان‌شرقی سفر کرده‌اند و به شهر اولین‌ها، خانه عاشورایی، سرزمین شهدای ۲۹ بهمن خوش‌آمدید.

وی با عرض خیرمقدم به خانواده شهدا، ارزش و جایگاه آنها، گفت: یک ربع وقت داشتم ولی از همه حرف‌های خود صرف‌نظر می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی متذکر شد: با این اقداماتی که آیت‌الله رییسی آغاز کرده‌اند مردم به آینده کشور امیدوار شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:  با هدایت و رهنمودهای رهبری شاهد شکوفاتر شدن قوه قضائیه خواهیم بود.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام مظفری در طول خدمت در این استان تشکر کنم و برای اقای خلیل‌الهی آرزوی سلامتی داشته باشم.

 رئیسی همانند جد بزرگوار خود حضرت ابراهیم بت شکنی می‌کند

ایمانی،نماینده روحانیون استان آذربایجان شرقی در این نشست گفت: خدای بزرگ می‌فرماید که ای مومنین، هر کسی از شماها از دین برگردد، ضررش به خود می‌رسد؛ خداوند دین خود را بدون یار و یاور نمی‌گذارد و به زودی افرادی را می‌آورد که خدا را دوست دارند و خود را خادم مومنین می‌دانند و برای خدا جهاد کرده و از مذمت هیچ مذمت‌کننده‌ای هم نمی‌ترسند.

وی افزود: یاران امام رحمت‌الله و امام خامنه‌ای و خود ایشان و رئیسی‌ها، آل‌هاشم‌ها و خرّم‌ها از این دست هستند که خدا را دوست دارند و خدا نیز آنها را دوست دارد و در مقابل کفار سفت و سخت محکم هستند.

ایمانی گفت: سید ابراهیم رئیسی عزیز همانند جد بزرگوار خود حضرت ابراهیم بت شکنی می‌کند و مفسدین دانه درشته را شکسته و بعد از این نیز می‌شکند.

وی ادامه داد: آل‌هاشم عزیز، سید نجیب و بزرگوار همه وقت و شب و روز خود را در خدمت انقلاب گذاشته است و به عبارتی ریزش‌ها را به رویش‌ها تبدیل کرده است.

  • منبع خبر : فارس