بشار اسد: رژیم اسرائیل زبان صلح و گفت‌و‌گو نمی‌فهمد
بشار اسد: رژیم اسرائیل زبان صلح و گفت‌و‌گو نمی‌فهمد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان گروههای فلسطینی در سوریه امروز (پنج‌شنبه) با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور در دمشق دیدار و گفت‌وگو کردند. به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این دیدار آخرین تحولات اراضی فلسطین و تجاوزات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه بیت‌المقدس در راستای تغییر بافت جمعیتی این […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان گروههای فلسطینی در سوریه امروز (پنج‌شنبه) با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور در دمشق دیدار و گفت‌وگو کردند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این دیدار آخرین تحولات اراضی فلسطین و تجاوزات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه بیت‌المقدس در راستای تغییر بافت جمعیتی این شهر به نفع یهودیان بحث و تبادل نظر شد.

بشار اسد در این دیدار گفت که رژیم صهیونیستی زبان صلح و گفت‌وگو را نمی‌فهمد و وجود این رژیم در منطقه بر مبنای تروریسم و تجاوز به حقوق مردم منطقه است و موضع سوریه در این میان و در ارتباط با مسأله فلسطین ثابت و جزو اصول اصلی حکومت این کشور است.

رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد که این کشور همچنان به حمایت از مبارزه مردم فلسطین و مقاومتشان برای دفاع از خود و استیفای حقوقشان ادامه می‌دهد.

نمایندگان گروههای فلسطینی نیز گفتند که ایستادگی سوریه در مقابل گروههای تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، سهم بالایی در تقویت ایستادگی مردم فلسطین دارد و از حمایت مستمر سوریه از مقاومت و وحدت مردم فلسطین قدردانی می‌کنند.

حاضرین همچنین تأکید کردند که حوادث این روزهای فلسطین و جنایات رژیم اسرائیل، نشان می‌دهد که گزینه مقاومت اصلی‌ترین گزینه برای بازگرداندن حقوق و اراضی غصب شده است.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «طلال ناجی» معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، «فهد سلیمان» معاون دبیرکل «جبهه دموکراتیک» و «سمیر الرفاعی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از جمله حاضرین در این دیدار بودند.

انتهای پیام/