بسیاری از دریافت کنندگان حقوق های غیرمتعارف هنوز شناسایی نشده / در غفلت مسئولان یارانه نیز دریافت می کنند.
بسیاری از دریافت کنندگان حقوق های غیرمتعارف هنوز شناسایی نشده / در غفلت مسئولان یارانه نیز دریافت می کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون خدمات کشوری برای تعیین سقف پرداخت ها، گفت: بسیاری از دریافت کنندگان حقوق های غیرمتعارف هنوز شناسایی نشده و در غفلت مسئولان یارانه نیز دریافت می کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، قلی الله قلی زاده با تاکید بر ضرورت […]

عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون خدمات کشوری برای تعیین سقف پرداخت ها، گفت: بسیاری از دریافت کنندگان حقوق های غیرمتعارف هنوز شناسایی نشده و در غفلت مسئولان یارانه نیز دریافت می کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، قلی الله قلی زاده با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر و نظارت دقیق دستگاه های مسئول در بحث دریافتی های مدیران، گفت: متاسفانه هنوز بسیاری از این نوع دریافتی ها رو نشده و بسیاری از مدیران در غفلت مسئولان حقوق های میلیونی دارند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ما در قانون در بخش پرداختی ها نقص داریم، افزود: وقتی در نظام هماهنگ پرداخت ها در قانون خدمات کشوری برخی دستگاه ها را مستثنی کرده و پرداختی های آن ها را به قانون داخلی خود ارجاع می دهند مجوزی برای پرداخت های میلیونی صادر کرده اند.

قانون باید در زمینه پرداخت ها تغییر یافته و اصلاح شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه قانون باید در زمینه پرداخت ها تغییر یافته و اصلاح شود، تصریح کرد: اصلاح قانون خدمات کشوری برای تعیین سقف پرداختی ها زمینه ساز کاهش دست درازی به بیت المال است.

وی با بیان اینکه برخی افراد دریافت کننده حقوق های غیرمتعارف در لیست یارانه بگیران هستند، گفت: متاسفانه شناسایی دقیقی در این زمینه صورت نگرفته و بیت المال در این خصوص هدر رفت دارد.

اصلاح نظام پرداخت ها به کاهش فاصله طبقاتی کمک خواهد کرد

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه اصلاح نظام پرداخت ها به کاهش فاصله طبقاتی کمک خواهد کرد، تصریح کرد: مردم منتظر اعلام نتایج در بحث فیش های میلیونی و دریافتی های غیرمتعارف هستند از این رو مسئولان باید هر چه سریع تر برخورد با این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: باید تمام اموال بیت المال که در نتیجه پرداختی های غیرمتعارف از خزانه خارج شده به آن برگشت داده و با مقصران آن برخورد قاطع از جمله معرفی به دستگاه قضا صورت بگیرد.

الله قلی زاده با بیان اینکه دولت در برخورد با مدیران دریافت کننده حقوق های میلیونی باید با مسئولانی که با سهل انگاری خود به بروز این معضلات دامن زدند نیز برخورد شود، گفت: سهل انگاری دستگاه های مسئول در بحث دریافتی های غیرمتعارف جرم به شمار می رود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بازگرداندن بیت المال و برخورد با مدیران متخلف در بحث فیش های میلیونی ضروری بوده تا از تکرار این نوع معضلات جلوگیری شود.