برگزیدگان جشنواره مد و لباس در تبریز معرفی شدند
برگزیدگان جشنواره مد و لباس در تبریز معرفی شدند

برگزیدگان دومین جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی در تبریز معرفی شدند. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در بخش کتاب، پایان نامه و مطبوعات پروا مهاجری به عنوان نفر اول، پروین بابایی به عنوان نفر دوم و بتول غلامی به عنوان نفر […]

برگزیدگان دومین جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی در تبریز معرفی شدند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در بخش کتاب، پایان نامه و مطبوعات پروا مهاجری به عنوان نفر اول، پروین بابایی به عنوان نفر دوم و بتول غلامی به عنوان نفر سوم معرفی شدند و از صفورا محمد زاده ماکویی – زکیه لطف الهی – پریناز اسبلی – ساناز شهابی تقدیر شد.

در بخش طراحی سنتی مهناز خواجه به عنوان نفر اول، فرحناز اسدازده به عنوان نفر دوم و هاجر قربانی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش طراحی ابتکاری و مدرن الناز عظیمی به عنوان نفر دوم شناخته شد و جایزه ویژه هیات داوران به سینا ریحانی رنجبر اهدا گردید.

در بخش دوخت لباس مدروز پروا مهاجری به عنوان نفر اول، حبیبه محمد علیپور به عنوان نفر دوم و بتول غلامی به عنوان نفر سوم و در بخش لباس سنتی رسول پور عباس به عنوان نفر اول، زهرا احمدی به عنوان نفر دوم و حسن عاشقی به عنوان نفر سوم شناخته شدند و از پروا عاشقی – فاطمه عاشقی – ایراندخت اباذر نژاد – جعفر ایمانی تقدیر شد.

در بخش عکس پرویز گلی زاده به عنوان نفر اول، محمد رضا بهمرام به عنوان نفر دوم و پرویز انصاری به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

در بخش نقاشی فاطمه داد بخش به عنوان نفر دوم و رقیه پهلوانی و فاطمه مهیان (مشترکا) به عنوان نفر سوم معرفی شدند و از فاطمه بهروز – فاطمه تیز چنگی – هستی جدی – سبا میرزاده – پریناز اصغری – طناز فکری – روناز فکری – کوثر مرتضوی – اسرا سلیمی – لیلا مرادی صوفیانی تقدیر شد.

دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با همکاری استانداری آذربایجان شرقی، آموزش و پرورش استان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .