برگزیده شدن ۵ اثر از استان آذربایجان شرقی در جشنواره بین المللی امام رضا
برگزیده شدن ۵ اثر از استان آذربایجان شرقی در جشنواره بین المللی امام رضا

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان استان آذربایجان شرقی موفقیت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را حاصل تلاش گروهی اعضا، مربیان و مسئولان استانی و کشوری دانست. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان استان آذربایجان شرقی موفقیت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را حاصل تلاش گروهی اعضا، مربیان و مسئولان استانی و کشوری دانست.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه س و روز دختران برگزار شد از برگزیدگان استانی و کشوری این جشنواره تقدیر به عمل آورد.

وی با اشاره به افزایش کمی و کیفی آثار ضمن تشکر از زحمات تمامی اعضا و مربیان که با ارسال آثار به این جشنواره در این فعالیت دینی فرهنگی شرکت کرده بودند، تعداد آثار ارسالی از مراکز کانون در استان به دبیرخانه استانی جشنواره را ۹۰۲ اثر توسط ۱۲۸۵ نفر از اعضا اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۸۲ اثر برگزیده استانی بود، افزود: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ۴۴ اثر بود خوشبختانه در سه بخش داستان نویسی، کاردستی و پویانمایی با ۵ اثر برگزیده کشوری کارنامه موفقی در این زمینه داشتیم.

یوسف‌زاده موفقیت در این جشنواره را علاوه بر تلاش اعضا و مربیان حاصل همدلی و حمایت همه جانبه مسئولان استانی و کشوری کانون دانست و اظهار امیدواری کرد: در سایه این همدلی و حمایت شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون کانون پرورش فکری  استان باشیم.

مدیر کل کانون استان با اشاره به استقبال گسترده خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های تابستانی کانون، ضمن تاکید بر ادامه این کلاس‌ها در تمام طول سال، این توجه ویژه را مسئولیت آور دانست و تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد پاسخگوی اعتماد خانواده‌ها باشیم.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های دینی فرهنگی، اجرای موفق طرح کانون مدرسه و ادامه این طرح، افزایش کتابخانه‌های پستی و سیار استان، اردوی خارج از استان اعضای پسر و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، مربیان و داوران جشنواره از دیگر بخش‌های سخنرانی مدیر کل کانون پرورش فکری استان بود.