برگزاری ۴۰ برنامه ویژه ۴۰ سالگی عملیات بیت المقدس در آذربایجان شرقی
برگزاری ۴۰ برنامه ویژه ۴۰ سالگی عملیات بیت المقدس در آذربایجان شرقی

[ad_1] مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از اجرای ۴۰ برنامه ویژه برای ۴۰ سالگی عملیات بیت المقدس و سالروز فتح خرمشهر در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  امیر دریادار دوم رضا عباسی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار […]

[ad_1]


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از اجرای ۴۰ برنامه ویژه برای ۴۰ سالگی عملیات بیت المقدس و سالروز فتح خرمشهر در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  امیر دریادار دوم رضا عباسی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: از اسفند سال گذشته برنامه‌های مربوط به این مناسبت مهم را طبق دستورالعمل ابلاغی از ستاد کل رهبر کل قوا در شش راهبرد تدوین و پیگیری کرده ایم.

وی ادامه داد: بر این اساس تمام برنامه ها با رویکرد تبیین نقش هدایت و رهبری ولی فقیه در حیات معنوی کشور اجرا می شود و تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح، تبیین نقش حماسی و وحدت همه اقشار مردم، نهادینه‌سازی روحیه ایثار و مقاومت و الگوسازی رفتار رزمندگان در جامعه، تبیین نقش عملیات بیت المقدس و عبرت‌ها و دستاوردهای آن در تغییر روند جنگ و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دیگر رویکردهای برنامه‌های این هفته خواهند بود.

دبیر ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان خاطرنشان کرد: امسال چهلمین سال پیروزی عملیات بیت‌المقدس است و بر همین اساس ۴۰ برنامه جامع برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته شده و دستورالعمل های لازم در این خصوص نیز به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: امسال رویکرد تبیینی و نگاه ویژه ای به حوزه کودکان، نوجوانان و جوانان در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس داریم و یر همین اساس جلساتی با کانون پرورش فکری کودکان، آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان برگزار و سعی کرده‌ایم بخشی از برنامه‌ها را به دست همین قشر اجرا کنیم.

عباسی اظهار کرد: دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی، عطر افشانی مزار شهدا در استان، همایش اختتامیه همایش ملی شهید باکری و شهید سلیمانی در خصوص مدیریت شهری، افتتاح فاز اول اولین مرکز آزمون آلایندگی موتورهای دیزل در سطح کشور و رونمایی از کتاب لاله های سرخ شهدای شرکت ایدم برای پیوند حوزه صنعت با مفاهیم دفاع مقدس بخشی از برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهند شد.

وی برگزاری همایش فاتحان و مدافعان خرمشهر و تجلیل از تعدادی از خانواده های ۱۹۴ شهید آذربایجان شرقی در عملیات بیت المقدس و ۴۰ نفر از فاتحان و مدافعان، رونمایی از کتاب های حوزه دفاع مقدس، تولید محتوا برای پخش در صدا و سیما، مشارکت در کنگره ملی شهدای روحانیت در چهارم خرداد در قم، مشارکت در همایش سراسری ادبی یوسف، برگزاری یادواره های شهدا و فضاسازی های شهری در استان، برگزاری شب خاطره با مشارکت حوزه هنری و برگزاری نمایشگاه عکس ویژه عملیات بیت المقدس را از دیگر برنامه های چهل سالگی عملیات بیت المقدس و سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/


[ad_2]