برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن در تبریز
برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن در تبریز

کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن در تبریز برگزار می شود. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا ، کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی و استادی محمدرضا داوری در گالری استاد پیشکسوت باجالانلو با حضور خبرنگاران علاقمند روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار […]

کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن در تبریز برگزار می شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا ، کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی و استادی محمدرضا داوری در گالری استاد پیشکسوت باجالانلو با حضور خبرنگاران علاقمند روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی یک تابلو مدرن به خبرنگاران آموزش داده می شود و در نهایت تابلوهای طراحی شده به خبرنگاران به عنوان هدیه تقدیم خواهد شد.
لازم به ذکر است استاد محمدرضا داوری یکی از نوادگان استاد پیشکسوت باجالانلو است که سالیان قبل در تبریز به عنوان یکی از استاتید مجرب هنر نقاشی شناخته شده بودند.
شایان ذکر است کارگاه آموزشی یک روزه نقاشی مدرن در خیابان امام، نرسیده به چهار راه شریعتی، روبروی فروشگاه فرهنگیان، جنب پاساژ گلستان، نمایشگاه نقاشی داوری، آثار استاد باجالانلو برپا می شود.