برگزاری رزمایش مشترک نیروهای دریایی قزاقستان و روسیه در خزر
برگزاری رزمایش مشترک نیروهای دریایی قزاقستان و روسیه در خزر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت دفاع قزاقستان از برگزاری رزمایشات مشترک نیروهای دریایی این کشور و روسیه در دریای خزر خبر داد. بنابر این گزارش، موضوع تمرینات مذکور حفاظت از اماکن فعالیت اقتصادی در بخش شمالی دریای خزر عنوان شده است. از طرف نیروهای مسلح قزاقستان در این رزمایش دریایی گروه عملیاتی […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت دفاع قزاقستان از برگزاری رزمایشات مشترک نیروهای دریایی این کشور و روسیه در دریای خزر خبر داد.

بنابر این گزارش، موضوع تمرینات مذکور حفاظت از اماکن فعالیت اقتصادی در بخش شمالی دریای خزر عنوان شده است.

از طرف نیروهای مسلح قزاقستان در این رزمایش دریایی گروه عملیاتی فرماندهی کل نیروهای دریایی، زیرمجموعه پایگاه دریایی، خدمه کشتی های موشکی و توپخانه ای «اورال» و «مانغیستائو»، کشتی هیدروگرافیک «ژاییک» و همچنین هواپیماهای خط مقدم و بالگردهای نیروی هوایی حضور دارند.

سرپرستی این تمرینات مشترک را «ساکن بکژانف» فرمانده کل نیروی دریایی قزاقستان بر عهده دارد.

در طی این رزمایش، ملوانان نیروهای دریایی دو کشور باید عملیات آموزشی – رزمی در پایگاه های دریایی خزر واقع در آبهای قزاقستان و روسیه را انجام دهند.

به طور خاص، در طی این تمرینات حفاظت و دفاع از اماکن فعالیت اقتصادی تجربه می‌شود، نیز اشکال و روشهای جدید جنگ مورد مطالعه قرار می‌گیرند.

خدمه کشتی ها مجموعه اقدامات برای دفع حمله دشمن هوایی مشروط، آتش توپخانه به اهداف هوایی و دریایی را انجام می‌دهند و همچنین روش کمک رسانی به کشتی های که به کمک نیاز دارند را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/.