برگزاری دهمین دور مشاوره‌های کنسولی قزاقستان و مغولستان
برگزاری دهمین دور مشاوره‌های کنسولی قزاقستان و مغولستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دهمین دور مشاوره‌های کنسولی قزاقستان و مغولستان با هدف تعمیق بیشتر روابط دوجانبه در حوزه کنسولی به صورت مجازی برپا شد. ریاست هیات های دو طرف در این مذاکرات را «بائویرژان آکاتایف» و «لهاناژاوا مونختوشیگ» مدیران دپارتمان های خدمات کنسولی وزارتخانه های امور خارجه قزاقستان و مغولستان بر […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دهمین دور مشاوره‌های کنسولی قزاقستان و مغولستان با هدف تعمیق بیشتر روابط دوجانبه در حوزه کنسولی به صورت مجازی برپا شد.

ریاست هیات های دو طرف در این مذاکرات را «بائویرژان آکاتایف» و «لهاناژاوا مونختوشیگ» مدیران دپارتمان های خدمات کنسولی وزارتخانه های امور خارجه قزاقستان و مغولستان بر عهده داشتند.

طرفین در مورد موضوعات مهم روابط دوجانبه در زمینه مسائل کنسولی و حقوقی، حمایت از حقوق و منافع شهروندان دو کشور تبادل نظر کرند.

مسائل مربوط به همکاری در زمینه های مهاجرت و اجرای قانون، گسترش چارچوب قانونی، آموزش امکان گشوده شدن مرحله به مرحله مرزها بین قزاقستان و مغولستان در دوره پاندمی کرونا و از سرگیری ارتباط منظم هوایی بین دو کشور از جمله دیگر موضوعات بود که مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

در پایان این مذاکرات طرفین آمادگی خود برای تقویت بیشتر روابط در زمینه امور کنسولی تایید کردند.

انتهای پیام/