برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک در اصفهان با حضور شکاتی از نروژ و آلمان
برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک در اصفهان با حضور شکاتی از نروژ و آلمان

حجت اسدی در گفتگو با میزان با بیان اینکه امکان انجام دادرسی الکترونیک در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فراهم شده است گفت: امروز دادرسی الکترونیک فرامرزی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای اصفهان انجام شد. معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان ادامه داد: در شرایط فعلی که کشور درگیر همه گیری ویروس […]

حجت اسدی در گفتگو با میزان با بیان اینکه امکان انجام دادرسی الکترونیک در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فراهم شده است گفت: امروز دادرسی الکترونیک فرامرزی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای اصفهان انجام شد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان ادامه داد: در شرایط فعلی که کشور درگیر همه گیری ویروس کروناست انجام دادرسی‌های الکترونیک یکی از راهکار‌های مؤثر برای جلوگیری از انتشار این ویروس محسوب می‌شود.

وی افزود: در دادگستری استان اصفهان بیش از ۱۵۰ نقطه مجهز به امکانات و تجهیزات فنی و لازم این امر شده است و تا کنون بیش از ۱۲ هزار دادرسی به صورت غیرحضوری و الکترونیک انجام شده است.

اسدی با اشاره به پیشتاز بودن دادگستری استان اصفهان در این حوزه خاطرنشان کرد: تا کنون چند دادرسی فرا مرزی نیز با چند کشور مختلف انجام شده و امروز نیز در پرونده‌ای که شکات آن در دو کشور آلمان و نروژ حضور داشتند، دادرسی الکترونیک در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/