برنامه های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی اعلام شد
برنامه های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی اعلام شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: کانون پرورش فکری استان برنامه‌ها […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: کانون پرورش فکری استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
وی با اشاره به حضور گسترده کانون در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس تاکید کرد: همزمان با افتتاح این نمایشگاه از ۳۱ شهریور ماه سال جاری، غرفه کانون با برنامه‌های متعددی نظیر چاپ روی پارچه، مسابقه ادبی عکس نوشت به یاد شهدای دفاع مقدس، نقاشی چهره، چاپ سربند، نقاشی، معرفی سرداران شهید و معرفی کتاب در خدمت کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه خواهد بود.
مسئول کمیته کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس در استان افزود: کودکان و نوجوانان عزیز بازدیدکننده از این نمایشگاه می‌توانند با دریافت برگه‌های ثبت نام رایگان از غرفه کانون در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز به صورت رایگان ثبت‌نام نموده و از فعالیت‌های کانون در طول سال بهره‌مند شوند.
یوسف‌زاده دیدار با خانواده معظم شهدا، دعوت از ایثارگران و جانبازان برای دیدار و گفتگو با کودکان و نوجوانان، فضاسازی مراکز، قصه‌گویی و معرفی مقایع و ایام را از جمله برنامه‌های کانون استان برای این مناسبت دانست.