برنامه های متنوع کانون آذربایجان شرقی در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس
برنامه های متنوع کانون آذربایجان شرقی در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با آغاز به کار غرفه کانون استان در نمایشگاه دفاع مقدس، مراکز فرهنگی هنری کانون برنامه‌های مختلفی را در بزرگداشت این ایام برگزار می‌کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری استان همزمان با سایر ارگارن های فرهنگی هنری در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس حضور دارد و این حضور با استقبال بازدیدکنندگان همراه است.
وی تصریح کرد: کارگاه‌های متنوع هنری، ادبی، معرفی کتاب‌های کانونی با موضوع دفاع مقدس، قصه‌گوئی و اجرای مسابقه از جمله برنامه‌های غرفه کانون در این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را با هدف معرفی این ایام ماندگار، برگزاری می‌کنند، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، نشست‌های خاطره‌گویی با حضور جانبازان و ایثارگران و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به همین مناسبت است.
گفتنی است، روز ۳۱ شهریورماه همزمان با حمله ددمنشانه رژیم بعث عراق به میهن اسلامی در سال ۱۳۵۹ هفته دفاع مقدس نامگذاری شده‌ است.