برنامه‌‌ریزی برای دفع تهدید‌های حوزه پدافند غیرعامل
برنامه‌‌ریزی برای دفع تهدید‌های حوزه پدافند غیرعامل

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: متأسفانه کشورهای دیگر در مسائلی همچون فناوری خودرو و موبایل و برخی مسائل دیگر بر ما مسلط هستند برای مثال گوشی تلفن همراه مورد استفاده در جامعه وارداتی است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی  بعد از ظهر امروز در دیدار با […]

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: متأسفانه کشورهای دیگر در مسائلی همچون فناوری خودرو و موبایل و برخی مسائل دیگر بر ما مسلط هستند برای مثال گوشی تلفن همراه مورد استفاده در جامعه وارداتی است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی  بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در مسائل مختلف اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در همه حوزه‌های تهدید‌، برنامه‌های مشخصی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه تهدید‌ها و حوادث بسیار ساده اتفاق می‌افتند اما ایستادن در مقابل این مسائل هزینه‌بر است، افزود: چند کار نیمه فقهی در حوزه پدافند انجام شده به طوری که برخی از این اقدامات با تکیه بر مسئله «نفی سبیل» مطرح شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و بومی‌سازی تکنولوژی‌های مورد نیاز در کشور، گفت: هر چند بحث‌های پدافند سازمان پدافند غیرعامل بیشتر حکومتی و دولتی بوده به عبارتی نفی سبیل در کشور عدم تسلط کفار بر مسلمان‌ها بوده اما آیا این مسئله در مسائل فناوری اطلاعات و صنعتی و دیگر حوزه‌های جامعه نیز به این شکل است؟!

وی ادامه داد: متاسفانه کشورهای دیگر در مسائلی همچون تکنولوژی خودرو و موبایل و برخی مسائل دیگر بر ما مسلط هستند برای مثال گوشی تلفن همراه مورد استفاده در جامعه وارداتی است.

سردار جلالی با تاکید بر ضرورت تحقق اهداف پدافند غیرعامل در همه بخش‌های جامعه خاطرنشان کرد: اگر نفی سبیل را  قبول داریم نباید اجازه بدهیم بحث امور مسلمان‌ها در اختیار کشورهای غیر مسلمان باشد.

در ادامه این دیدار سردار جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان‌شرقی گزارشی کوتاه ار عملکرد این اداره کل ارائه کرد.