برشتولد: تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است، همکاری خود را با ایران ادامه می‌دهیم
برشتولد: تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است، همکاری خود را با ایران ادامه می‌دهیم

سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران، گفت: تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است و دولت آلمان بی توجه به این تحریم‌ها همکاری های خود را با ایران ادامه خواهد داد. به گزارش به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شرکت های صنعتی ایران، میشائیل کلور برشتولد در دیدار با معاون وزیر صمت […]

سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران، گفت: تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است و دولت آلمان بی توجه به این تحریم‌ها همکاری های خود را با ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شرکت های صنعتی ایران، میشائیل کلور برشتولد در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان این مطلب، افزود: از مشکلات کنونی که دولت آمریکا برای ایران درست کرده است باخبریم، اما دولت آلمان علیرغم این سیاست‌ها همچنان بر توافق خود در برجام پایبند است.

وی با اشاره به تفاهم نامه اخیر منعقد شده با آلمان، اضافه کرد: این تفاهم نامه بستر مفیدی را برای تداوم همکاری‌ها فراهم آورده است.

برشتولد با بیان اهمیت جایگاه SME ها، گفت: تکیه گاه حقیقی اقتصاد آلمان همین SME ها هستند و با تمام توان و کمال میل از همکاری SMEهای دو کشور استقبال می کنیم.

سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران سرمایه گذاری روی SMEها را کار درستی دانست و افزود: خلاقیت و نوآوری از سوی همین SMEها عملی می شود و SMEها فرصت های بازار را بخوبی درک می کنند.

میشائیل کلور_برشتولد نیز در پایان این دیدار گفت: در حال رفع مشکلات مربوط به صدور ویزا و کم کردن زمان این فرآیند برای تسهیل ورود شرکتهای ایرانی در نمایشگاههای آلمان یا شرکت آنها در دوره های آموزشی کشورمان از طریق افزایش ظرفیت پذیرش درخواستها هستیم