بررسی سابقه و عملکرد نامزدها می‌تواند نامزد اصلح را مشخص کند
بررسی سابقه و عملکرد نامزدها می‌تواند نامزد اصلح را مشخص کند

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در جمع ائمه جمعه استان با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری برای نهاد امامت جمعه اصل اول و اساسی است در انتخابات است، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه سنگر و خاکریز دفاع از حملات و هجمه‌های روحی و روانی دستگاه‌های عریض و طویل […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در جمع ائمه جمعه استان با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری برای نهاد امامت جمعه اصل اول و اساسی است در انتخابات است، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه سنگر و خاکریز دفاع از حملات و هجمه‌های روحی و روانی دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغاتی دشمنان است و ائمه جمعه در خط مقدم این جنگ روانی هستند.

وی افزود: اصل مشارکت حداکثری لازمه اقتدار ایران در مجامع بین المللی و اصل دوم انتخاب اصلح است.

آل هاشم گفت: بررسی سابقه و عملکرد نامزدها در طول دوران مدیریتشان می‌تواند نامزد اصلح را مشخص کند کارنامه نامزدها گویای موفقیت یا شکست آنها در طول چندین سال مسئولیت شان است و می‌توان آینده مدیریتی وی را حدس زد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: ائمه جمعه امید را در دل مردم زنده کنند امید و نگاه خوش بینانه به آینده کلید قفل های کشور است.

وی تصریح کرد: مردم باید نسبت به آینده نظام امیدوار باشند این نظام اسلامی دارای نقشه راهی همچون قرآن، پشتیبانی چون ولی فقیه و چشم اندازی چون ظهور حضرت صاحب الزمان دارد.

آل هاشم خاطرنشان کرد: تخریب وحدت ملی تضعیف روح امید به آینده در ذهن مردم و سیاه نمایی و تاریک نشان دادن آینده سه راهبرد تبلیغی خصمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند، این ناراحتی ها و نگرانی ها از وضعیت اقتصادی باعث قهر مردم از انتخابات نمی‌شود، اظهار داشت:  این انقلاب حاصل مبارزات ضداستکباری دوران انقلاب و دفاع مقدس این ملت شریف است و باز هم با حضور حداکثری جنگ تبلیغاتی دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی گفت: امید به آینده باید به خصلت عمومی تبدیل شود و این مهم محقق نمی‌شود جز با عمل به وعده ها و عملکرد درست مسئولان.

آل هاشم تاکید کرد: هدف اصلی دشمن از تحت فشار قرار دادن روح و روان ملت نا امید سازی و مایوس کردن به تنها نظام اسلامی دنیا است.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی یعنی با امید دنبال هدف حرکت کردن است، افزود: بی ارزش دانستن این تولیدات داخلی تحقیر دستاوردها و زحمت های ملت و انقلاب است و هدفی جز یاس آفرینی ندارد.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان انقلاب، همچون سال‌های گذشته و تمام برهه‌های حساس انسجام ملی شکل خواهد گرفت و شاهد مشارکت حداکثری خواهیم بود

انتهای پیام/۶۰۰۰۱