پیکان ۱-۲ تراکتورسازی تبریز/ برتری شاگردان تقوی با دو گل زودهنگام
پیکان ۱-۲ تراکتورسازی تبریز/ برتری شاگردان تقوی با دو گل زودهنگام

شاگردان محمد تقوی در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان خود به برتری رسیدند. به گزارش قلم پرس، تیم های پیکان و تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفته بودند که در پایان شاگردان […]

شاگردان محمد تقوی در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان خود به برتری رسیدند.

به گزارش قلم پرس، تیم های پیکان و تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفته بودند که در پایان شاگردان محمد تقوی با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

گل های این دیدار توسط محمد طیبی در دقیقه ۵ و دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۱۰ برای تراکتور سازی و محمد قاضی در دقیقه ۷۴ برای تیم پیکان به ثمر رسید.

داور وسط: علی بای کمک ها: آرمان اسعدی و مهدی الوندی

ترکیب دو تیم:

پیکان

وحید شیخ‌ویسی، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، مهران موسوی، مگنو باتیستا، مهدی شیری، آرمان قاسمی (از دقیقه ۴۶- ابوالفضل رزاق پور)، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، عیسی آل‌کثیر ( از دقیقه ۶۵- سامان نریمان جهان) و محمد قاضی

سرمربی: مجید جلالی

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده ( از دقیقه ۸۵ – محمدرضا آزادی)، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا ( از دقیقه ۱+۹۰ – احسان پهلوان)، لی هری اروین ( از دقیقه ۶۳ – علی طاهران) و آنتونی استوکس

سرمربی موقت: محمد تقوی

دقایق حساس: 

دقیقه ۴: مسعود شجاعی توپ را به داخل محوطه جریمه تیم میزبان ارسال کرده و آنتونی استوکس شوت زیبایی زد که توپ با واکنش دروازه بان پیکان از بالای دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۵: (گل اول تراکتورسازی) احسان حاج صفی توپ را طریق ضربه کرنر به داخل محوطه جریمه ارسال کرده و توپ پس از با برخورد با چند بازیکن توسط محمد طیبی در شلوغی محوطه جریمه وارد دروازه شد.

دقیقه ۱۰: (گل دوم تراکتورسازی) احسان حاج صفی با ضربه کرنر توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرده و دانیال اسماعیلی فر توانست با ضربه سر دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۴: مهدی مومنی توپ را یه داخل محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه سر عیسی آل کثیر با تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: احسان حاج صفی با استفاده از ضد حمله توپ را به آنتونی استوکس در داخل محوطه جریمه پاس داد ولی ضربه این بازیکن را دروازه بان تیم پیکان تصاحب کرد.

دقیقه ۳۳: محسن فروزان با ضربه بلند توپ را ارسال کرد که توپ پس از برخورد با بازیکن تراکتورسازی در اختیار آنتونی استوکس قرار گرفت که توپ با ضربه این بازیکن از کنار دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۳۶: مهدی مومنی در داخل محوطه جریمه توپ را با شوت پر قدرت به سمت دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که محسن فروزان با دست توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۲: کارت زرد داور به مگنو باتیستا از تیم پیکان

دقیقه ۷۴: (گل تیم پیکان) بازیکن تیم پیکان توپ را به پشت محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد، سپس مدافع تیم میهمان توپ را به هوا شوت زد و در ادامه با اشتباه محسن فروزان همراه شد که محمد قاضی توانست با استفاده از دروازه خالی، گل تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۵: کارت زرد داور به شاهین ثاقبی از تیم پیکان

دقیقه ۸۲: سوگیتا از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه آنتونی استوکس در اختیار دروازه بان تیم پیکان قرار گرفت.

دقیقه ۸۶: حمله خطرناک بازیکنان تراکتورسازی از سمت راست زمین مسابقه با شوت محکم آنتونی استوکس همراه شد که وحید شیخ ویسی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۰: شاهین ثاقبی توپ را از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد که توپ از بالای دروازه محسن فروزان راهی بیرون شد.

گفتنی است، تیم تراکتورسازی تبریز با این نتیجه در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ۱۹ امتیازی شده و پیکان نیز با یک بازی کمتر ۱۶ امتیازی باقی ماند.

۲۰۴۴۱