برد شیرین کهکشانی ها در تبریز / تراکتور ۲ سپیدرود رشت ۱
برد شیرین کهکشانی ها در تبریز / تراکتور ۲ سپیدرود رشت ۱

تیم تراکتورسازی تبریز با گلزنی مهاجم تعویضی خود در دقایق پایانی به سه امتیاز شیرین دست یافت و هم امتیاز با پرسپولیس تهران شد. به گزارش قلم پرس، تیم تراکتورسازی تبریز توانست با گل دقایق پایانی لی اروین با نتیجه ۲-۱ سپیدرود را شکست دهد و به سه امتیاز شیرینی دست یابد. با شروع بازی […]

تیم تراکتورسازی تبریز با گلزنی مهاجم تعویضی خود در دقایق پایانی به سه امتیاز شیرین دست یافت و هم امتیاز با پرسپولیس تهران شد.

به گزارش قلم پرس، تیم تراکتورسازی تبریز توانست با گل دقایق پایانی لی اروین با نتیجه ۲-۱ سپیدرود را شکست دهد و به سه امتیاز شیرینی دست یابد.

با شروع بازی توپ و میدان در اختیار تیم میزبان قرار داشت و موقعیت‌های زیادی به خصوص در ۳۰ دقیقه اول بر روی دروزاه سپیدرود ایجاد شد که همه آن‌ها با درخشش کوروش ملکی و خط دفاعی تیم حریف خنثی شد. در ادامه شاگردان علی کریمی هم دو موقعیت بسیار خطرناک به دست آوردند که هر دوی این فرصت از کنار دروزاه به بیرون رفت. اما در دقیقه ۴۵+۲ نیمه اول استوکس موقعیتی بسیار طلایی به دست آورد تا تیمش را با برد به رختکن بفرستد اما شوت قدرتمند آقای گل فعلی لیگ را ملکی به زیبایی راهی کرنر کرد.

با شروع نیمه دوم  بازی به صورت یک طرفه در اختیار تراکتورسازی بود و این تیم با مرکزیت قرار دادن استوکس فرصت‌های خطرناکی را به دست آورد اما درخشش ملکی مانع فروپاشی دروازه سپیدرود شد. در نهایت و در دقیقه ۸۵ مسعود شجاعی پس از دریافت پاس از احسان پهلوان با شوتی فنی و دقیق گل اول را برای سرخپوشان تبریزی به ثمر رساند و آن‌ها را در آستانه برد شیرینی قرار داد. در ادامه سپیدرودی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند فشار خود را بر روی دروازه میزبان بیشتر کردند و در دقیقه ۹۰ توسط نزهتی بازی را به تساوی کشاندند. اما این پایان کار نبود؛ تراکتوری‌ها که هیچ دوست نداشتند سه امتیاز حساس این جدال را از دست بدهند با سانتر دقیق اسماعیلی فر و ضربه سر لی اروین به گل دوم در دقیقه ۹۴ دست یافتند و حالا با ۱۶ امتیاز در کنار پرسپولیس تهران رده چهارم جدول را در اختیار دارند. سپیدرود رشت هم کماکان با سه امتیاز رده آخر جدول را در اختیار دارد.