برخورد قطار و خودرو سواری چهار نفر کشته بر جای گذاشت
برخورد قطار و خودرو سواری چهار نفر کشته بر جای گذاشت

برخورد قطار و خودرو سواری در روستای شیخ حسن چهار نفر کشته بر جای گذاشتبه گزارش قلم پرس بنا بر اعلام امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، حوالی ساعت ۲۲:۳۸ دقیقه ۶ آذر با گزارش برخورد قطار و خودروی سواری در روستای شیخ حسن، گروه های نجات ایستگاه های ۲ و […]

برخورد قطار و خودرو سواری در روستای شیخ حسن چهار نفر کشته بر جای گذاشتبه گزارش قلم پرس بنا بر اعلام امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، حوالی ساعت ۲۲:۳۸ دقیقه ۶ آذر با گزارش برخورد قطار و خودروی سواری در روستای شیخ حسن، گروه های نجات ایستگاه های ۲ و ۱۴ جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مهندس محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ با چهار سرنشین بر روی خط راه آهن، با قطار برخورد و هر چهار سرنشین نیز در دم جان باختند

وی ادامه داد: در اثر شدت این برخورد خودرو ۲۰۶ به همراه سرنشینان در زیر قطار دچار محبوس شدگی شده بودند که با تلاش و واکنش سریع عملیاتی آتش نشانان هر چهار نفر رها سازی شدند.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جان باختن چهار تن در حادثه برخورد قطار با پژو ۲۰۶ در روستایی در محور “تبریز-آذرشهر”، خبر داد. دکتر فرزاد رحمانی در تشریح این حادثه گفت: این حادثه در جاده تبریز-آذر شهر و حوالی روستای “شیخ حسن” رخ داد.

وی اضافه کرد: طبق اطلاعات اولیه از تلفات، این حادثه، چهار مصدوم بر جای گذاشته بود که هر چهار نفر که از سرنشینان خودرو بودند،  جان باختند.