برخورد دو دستگاه  کامیون و پراید در جاده وادی رحمت سه  مصدوم بر جای گذاشت
برخورد دو دستگاه  کامیون و پراید در جاده وادی رحمت سه  مصدوم بر جای گذاشت

بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و پراید در جاده وادی رحمت سه نفر مصدوم شدند. به گزارش قلم پرس به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، حوالی ساعت ۲۰:۵۶ با گزارش برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده وادی رحمت به سامانه ۱۲۵ و اعلام مصدوم و محبوس […]

بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و پراید در جاده وادی رحمت سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش قلم پرس به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، حوالی ساعت ۲۰:۵۶ با گزارش برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده وادی رحمت به سامانه ۱۲۵ و اعلام مصدوم و محبوس شدن سه سرنشین خودرو پراید، آتش  نشانان ایستگاه شماره ۱۴ به فرماندهی جوادپور به محل حادثه اعزام شدند.

موسوی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: با گزارش وقوع این سانحه رانندگی گروه نجات به محل حادثه اعزام و شاهد برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر شدند که در اثر این برخورد خودرو پراید به شدت دچار خسارات و راننده مرد و دو سرنشین آن از جمله یک زن و پسر بچه  هر سه از ناحیه سر صورت و اعضای بدن دچار آسیب دیدگی شده بودند.

وی با اشاره به شدت برخورد هر دوسیله به یکدیگر افزود: در اثر این برخورد سرنشین زن خودرو پراید در داخل خودرو محبوس شده بود که تیم امدادی با استفاده از تجهیزات نجات، سرنشین زن را به بیرون منتقل و هر سه نفر را جهت مداوا  اختیار عوامل اورژانس قرار داد.

مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز افزود: آتش نشانان عملیات امدادی این حادثه با قطع نشتی بنزین خودرو پراید و  ایمن سازی محل به پایان رساندند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد:

۱- در صورت خواب آلودگی و ناهشیاری از رانندگی جدا ً خودداری کنید..

۲- در هنگام رانندگی از ترمز گرفتن‌های ناگهانی بپرهیزید.

۳-فاصله خود را از خودرو جلویی را افزایش دهید.
۴-پیش از اینکه با مشکل مواجه شوید با سرعت مطمئن حرکت کنید.

۵- در صورت بروز هر گونه حادثه تصادف رانندگی بدون اتلاف وقت با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تبریز، تماس حاصل فرمایید.