برخورد خودرو ام وی ام با رفیوژ میانی در مسیر فرودگاه تبریز با ۳ مصدوم
برخورد خودرو ام وی ام با رفیوژ میانی در مسیر فرودگاه تبریز با ۳ مصدوم

برخورد خودرو ام وی ام با رفیوژ میانی در مسیر فرودگاه تبریز ۳ مصدوم برجای گذاشت. به گزارش قلم پرس به نقل از روا‌بط عمومی آتش‌نشانی تبریز، ظهر امروز با گزارش تصادف یک دستگاه خودرو ام وی ام در مسیر فرودگاه تبریز به طرف میدان آذربایجان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۶ به فرماندهی غیاثی، برای امدادرسانی […]

برخورد خودرو ام وی ام با رفیوژ میانی در مسیر فرودگاه تبریز ۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش قلم پرس به نقل از روا‌بط عمومی آتش‌نشانی تبریز، ظهر امروز با گزارش تصادف یک دستگاه خودرو ام وی ام در مسیر فرودگاه تبریز به طرف میدان آذربایجان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۶ به فرماندهی غیاثی، برای امدادرسانی عازم محل حادثه شدند.

داوود طالب‌نژاد، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه اکیپی از گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۱۶ به محل حادثه شتافته و شاهد انحراف و برخورد یک دستگاه خودرو ام وی ام به رفیوژ میانی جاده و شکستن درخت شدند که در نهایت پس از برخورد با تانکر حامل سوخت بنزین متوقف شده که بلافاصله عملیات امداد و ایمن سازی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در اثر این برخورد، راننده مرد و ۲ سرنشین خودرو ام وی ام دچار مصدومیت شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: آتش‌نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محل و خودرو، به ایستگاه مربوطه بازگشتند.