بحران و کمبود آب مشکل حاد کشور است
بحران و کمبود آب مشکل حاد کشور است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه  مشکل حاد کشور، بحران و کمبود آب بوده، گفت: در مواقع بحرانی بایستی استان آمادگی کامل داشته باشد. به گزارش قلم پرس، دخلیل ساعی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، گفت: بحران و کمبود آب مشکل حاد کشور است و آمادگی قبل از وقوع بارش ها موجب […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه  مشکل حاد کشور، بحران و کمبود آب بوده، گفت: در مواقع بحرانی بایستی استان آمادگی کامل داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، دخلیل ساعی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، گفت: بحران و کمبود آب مشکل حاد کشور است و آمادگی قبل از وقوع بارش ها موجب می شود که از این بارش به نفع مطلوب بهره مند شویم.

وی، ادامه داد: دولت تدبیرو امید موضوع بحران آب را به صورت جدی در برنامه کاری خود قرار داده، در صورتی که در دولت های قبل بحران آب مورد توجه دولت ها قرار نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی کامل استان در مواقع بحرانی گفت: در آینده نزدیک مانور ساعت صفر و مکان صفر در استان برگزار می شود تا میزان آمادگی اعضای کارگروه مدیریت بحران به صورت دقیق سنجیده شود.

ساعی با اشاره به اختلالاتی که در زمان وقوع بحران در خطوط ارتباطی تلفنی به وجود می آید، اظهار کرد: با هماهنگی شرکت های مخابراتی مقرر شده تلفن های پنج شماره ای برای اعضای کارگروه مدیریت بحران ارائه شود تا در صورت وقوع بحران و حادثه بدون قطعی ارتباط بتوانیم با اعضای کارگروه به راحتی ارتباط برقرار و اطلاع رسانی کنیم.