با حکم وزیر علوم رئیس دانشگاه تبریز ابقا شد
با حکم وزیر علوم رئیس دانشگاه تبریز ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکامی محمدرضا پورمحمدی را در جایگاه ریاست دانشگاه تبریز ابقا کرد. به گزارش قلم پس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در متن احکام وزیر علوم آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و […]

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکامی محمدرضا پورمحمدی را در جایگاه ریاست دانشگاه تبریز ابقا کرد.

به گزارش قلم پس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در متن احکام وزیر علوم آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه تبریز منصوب می‌شوید. امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.

در ادامه این احکام تاکید شده است: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

گزارش فارس حاکی است: دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر با داشتن ۲۱ دانشکده، ۱۰پژوهشکده و گروه پژوهشی، ۵ قطب علمی، بیش از ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی و ۲۴ هزار نفر دانشجو به عنوان یکی از دانشگاه های جامع و برتر کشور است.