با تلاش کارکنان خدمات شهری، هیچ مسیری در شهر بسته نشد
با تلاش کارکنان خدمات شهری، هیچ مسیری در شهر بسته نشد

شهردار تبریز از تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه خدمات شهری در بارندگی اخیر قدردانی کرد. به گزارش قلم پرس،  ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران افزود: میزان بارندگی های اخیر در سطح شهر از سال های گذشته بیشتر است اما با تدابیر اندیشیده شده به ویژه در بحث هدایت آبهای سطحی، شاهد […]

شهردار تبریز از تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه خدمات شهری در بارندگی اخیر قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس،  ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران افزود: میزان بارندگی های اخیر در سطح شهر از سال های گذشته بیشتر است اما با تدابیر اندیشیده شده به ویژه در بحث هدایت آبهای سطحی، شاهد تردد بدون مشکل خودروها و شهروندان در سطح شهر هستیم.

او با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه خدمات شهری گفت: از ساعات اولیه آغاز بارندگی طی دیروز و دیشب، کارکنان حوزه خدمات شهری با حضور در معابر شهری نسبت به محلول پاشی جهت جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها اقدام به موقع کردند که جای تقدیر دارد.

شهین باهر ادامه داد: اقدام به موقع کارکنان حوزه خدمات شهری باعث سهولت در تردد و رفاه شهروندان شده است.

او این فعالیت را نهضت خدمت رسانی به شهروندان خواند و اظهار داشت: این اطمینان را به شهروندان می دهیم که کارکنان شهرداری، بویژه کارکنان حوزه خدمات شهری آمادگی مواجهه با شرایط  مشابه، حتی در صورت بارندگی های شدید تر را دارند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست گفت: با استفاده از محلول پاشی که برای اولین بار در شهرداری تبریز در دو سال اخیر اجرا می شود از ورود میلیون ها تن نمک به محیط زیست جلوگیری کرده ایم.

شهین باهر در پایان با قدردانی از همکاری شهروندان تاکید کرد: با مشارکت و همراهی مردم توانستیم بارندگی های اخیر را مدیریت کنیم و امیدواریم در شرایط مشابه نیز شاهد همراهی و همکاری مردم باشیم.

او گفت: مدیریت شهری بدون مشارکت شهروندان نمی تواند به توفیق ویژه ای دست پیدا کند.