باید کالای ایرانی در فرهنگ ما جای بگیرد/آذربایجان خود و کالاهایش یک برند است
باید کالای ایرانی در فرهنگ ما جای بگیرد/آذربایجان خود و کالاهایش یک برند است

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آذربایجان خود و کالاهایش برند هستند، گفت: باید مردم ایران در استفاده از کالای ایرانی و تولید دست زحمت‌کشان خطه آ ذربایجان خیال راحت داشته باشند و زمانی که نام برند آذربایجان‌شرقی آمد با خیال آسوده از آن استفاده […]

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آذربایجان خود و کالاهایش برند هستند، گفت: باید مردم ایران در استفاده از کالای ایرانی و تولید دست زحمت‌کشان خطه آ ذربایجان خیال راحت داشته باشند و زمانی که نام برند آذربایجان‌شرقی آمد با خیال آسوده از آن استفاده کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدامین سازگارنژاد پیش از ظهر امروز در بیست‌ونهمین جشنواره امنتان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان آذربایجان‌شرقی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اظهار کرد: دو سالی در زندان شاه بودم و در آن دوران دو کتاب “تاریخ مشروطیت” و “تاریخ آذربایجان” را خواندم و از آن روز به بعد به اهمیت این سرزمین و خطه غیورمردان تبریز و آذربایجان پی بردم.

وی ادامه داد: شاید آیندگان چنین درکی از عظمت کهن ما و ابن خطه نداشته باشند به طوریکه در دوران گذشته کشورهای زیادی به اندازه امروز وجود نداشتند و یا استقلالی از خود نداشتند ولی در کشور ما و در خطه آذربایجان حرف از مشروطیت بود.

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید به اینکه شاید مشروطیت را استبداد بلعید ولی نهال مشروطیت همچنان باقی ماند، افزود: ما باید قدردان و ستایش‌گر این نعمت بزرگ و سبقه کهن خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه نویسنده کتاب “مشروطیت” هدف خود از نوشتن کتاب را این‌گونه می‌داند که چون در آن دوران استبداد و بیگانه می‌خواست مشروطیت را به بیگانه نسبت بدهند، از این‌رو خواستم همه آرمان‌ها و اهداف مشروطیت را نوشته و از استبداد مبرا سازم، گفت: ما دشمنان سخیفی داریم ولی فرهنگ بزرگی مانند آذربایجانی داریم که به آن تکیه کردیم.

سازگارنژاد با تاکید به اینکه باید کالای ایرانی در فرهنگ ما جای بگیرد و استفاده از آن نهادینه شود، افزود: این هفته را فرصتی می‌دانیم تا نقش موثر کار و کارگر را گرامی بداریم و امیدواریم این فرصت هرچه اندک با گرمی سپری شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از تمام مردمی که با همه مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری سرافرازانه ایستاده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم و قول می‌دهم با عشق برای حل این مشکلات در کنار سایر خادمان تلاش کنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه آذربایجان خود و کالاهایش یک برند است، توضیح داد: باید مردم ایران در استفاده از کالای ایرانی و تولیدی دست زحمت‌کشان خطه دلیرمردان آذربایجان خیال راحت داشته باشند و زمانی که نام برند آذربایجان‌شرقی آم،د با خیال آسوده از آن استفاده کنند.