باید در مقابل افرادی که تبعیض و رانت‌خواری می‌کنند ایستاد/ انتقاد از استفده بیش از اندازه از گل در مراسم
باید در مقابل افرادی که تبعیض و رانت‌خواری می‌کنند ایستاد/ انتقاد از استفده بیش از اندازه از گل در مراسم

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب که همان فرزندان ما هستند با تحصیلات بالا آمده‌ و یک روحیه پرسشگری دارند، از این‌رو باید به پرسش‌های آنها پاسخ مستدل داد تا آنها بدانند ما این راه را با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ چگونه گذراندیم. به گزارش قلم پرس […]

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب که همان فرزندان ما هستند با تحصیلات بالا آمده‌ و یک روحیه پرسشگری دارند، از این‌رو باید به پرسش‌های آنها پاسخ مستدل داد تا آنها بدانند ما این راه را با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ چگونه گذراندیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علی دارابی پیش در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: صدا و سیما ویژگی ساده‌پذیری دارد، مراسم ساده‌ای برگزار می‌کند، در اتاق شیشه‌ای بوده و شفافیت دارد، همه از کارهای صدا و سیما اطلاع دارند، از این‌رو این همه گل در تالار و در سال اقتصاد مقاومتی شایسته نیست و لازم است به این نکات توجه کرد.

وی افزود:البته این چند روز مدیرکل‌های دو استان مشغول و گرفتار بودند و حتما همکاران خواسته‌اند تا قدردانی از مدیرشان بکنند ولی نکاتی است که باید مورد اهمیت قرار گیرد.

دارابی با اشاره به اینکه امام جمعه تبریز۱۰ ویژگی یک مدیر شایسته را مطرح کرد و صحبت‌های مناسبی شد،گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و رمز موفقیت یک انقلاب این است که انقلاب را به نسل‌های دیگر به خوبی بشناساند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب که همان فرزندان ما هستند، با تحصیلات بالا آمده‌ و یک روحیه پرسشگری دارند، از این‌رو باید به پرسش‌های آنها پاسخ مستدل داد تا آنها بدانند ما این راه را با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ چگونه گذراندیم.

وی با بیان اینکه این تهدیدها موضوع جدیدی نیست و دشمنی دشمن با ما تمام نمی‌شود،گفت:مسئله جنگ روانی و عملیات روانی در ماه ها و روزهای اخیر افزایش یافته تا بلکه مردم ایران چهلمین سال انقلاب شکوهمند خود را نبیند.

دارابی ادامه داد: منافقان سربازان بدون لباس و نشانه بعثی‌ها بودند و تلاش خود را برای نابودی نظام انجام داده و می‌دهند.

وی با تاکید به اینکه گسترش فضای مجازی باعث شده تا پیام‌های آلوده به جامعه برسد، برچسب‌های ناچسب و انگ می‌زنند،تصریح کرد: الحمدالله همدلی و وحدت در استان وجود دارد و بنده به مدیرکل جدید صدا و سیما گفته‌ام که به استانی می‌روید که به کارگاه کار و کارآفرینی و وحدت تبدیل شده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با اشاره به اینکه تمام استاندارها، وزراء، ریاست جمهوری‌ها بعد انقلاب را بدون توجه به گرایش سیاسی دعوت کرده تا بیانگر کارنامه انقلاب باشند، گفت: ما باید همیشه قدردان خدمات خادمان باشیم که در عرصه‌های مختلف برای انقلاب و در خیمه انقلاب تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه البته معدود افرادی هستند که تبعیض و رانت‌خواری می‌کنند که باید در مقابل آنها ایستاد،توضیح داد: ما مدیران زیادی داریم که قاطبه آنها پاکدست و امانت‌دار هستند.

گزارش فارس حاکی است، «سید محسن لطیفی» در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیرکل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیرکل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی شد.

مرتضی صفری ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۰ با حکم عزت‌الله ضرغامی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای زنجان منصوب و جایگزین علی‌اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، پیش از حضور در زنجان مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد بوده و کارشناس ارشد مدیریت است.

در کارنامه علمی خود علاوه بر تدریس در دانشگاه امام حسین(ع) و پیام نور صاحب تألیفاتی چون «تاثیر تربیتی نماز بر جوانان» و «شهید باکری الگویی برای جوانان» است.