بالندگی دانش‌آموزان و توسعه کشور با تداوم راه شهدا میسر است
بالندگی دانش‌آموزان و توسعه کشور با تداوم راه شهدا میسر است
آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور استاندار آذربایجان شرقی در هنرستان کشاورزی ناحیه 3 آموزش و پرورش تبریز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، عابدین خرّم در این مراسم با بیان اینکه بالندگی دانش‌آموزان و توسعه کشور با تداوم راه شهدا میسر است، افزود: دولت سیزدهم با همه ی توان در خدمت آموزش و پرورش است و با فراهم کردن تمام زیرساخت ها قطع به یقین پیشرفت علمی و معنوی کشور را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و‌ پرورش اساس و بنیان یک کشور است و برای حضور نوگلان و دانش آموزان برنامه های شبانه روزی انجام شده تا با آرامش و اطمینان خاطر در عرصه تعلیم و تربیت حضور داشته باشید.

خرّم با اشاره به اینکه علم، قدرت و توانمندی در راستای هم هستند، افزود: جامعه ما همیشه حامی دانش آموزان بوده و به نوجوانانی که معنویت و پاکیزگی دارند نیازمند بوده است.

وی گفت: ما مدیون شهدا و جانبازان و عالمانی هستیم که جان و مال خود را فدا کرده اند و شهدای عرصه علمی کشور همچون شهید احمدی روشن و شهید شهریاری، رسالت اصلی را برای دانش آموزان ما نشان می دهند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشور متعلق به تمام اقشار جامعه است، افزود: توجه به پیام انسانیت و معنویت دانش آموزان ما را بالنده خواهد کرد.

[ad_2]