بازگشت یک محکوم به قصاص به زندگی در قزوین با تلاش شورای حل اختلاف
بازگشت یک محکوم به قصاص به زندگی در قزوین با تلاش شورای حل اختلاف

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: اولین زندانی محکوم به قصاص در سال جدید از چوبه دار نجات یافت و این اولین پرونده قتل در سال جاری […]

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: اولین زندانی محکوم به قصاص در سال جدید از چوبه دار نجات یافت و این اولین پرونده قتل در سال جاری است که به همت شورای حل اختلاف استان منجر به سازش شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین خاطرنشان کرد: سال ۹۶ مجرم در یک نزاع دسته جمعی مرتکب قتل شد و پس از رسیدگی‌های قضایی رأی دادگاه مبنی بر اجرای حکم قصاص صادر شد.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: با پیگیری و تلاش‌های مضاعف دادگستری، اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف و تلاش خیرین و شعبه مصالحه قتل، در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با شب قدر در اقدامی خداپسندانه اولیای دم از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری در پایان عنوان کرد: مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین در سال گذشته موفق به برقراری صلح و سازش در ۸ فقره پرونده قتل شد و ۱۵ پرونده نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/